زمان و ساعت بازی استقلال گل گهر جام حذفی-راهبرد معاصر

زمان و ساعت بازی استقلال گل گهر جام حذفی

بازی استقلال گل گهر جام حذفی چهارشنبه 13 مرداد 1400 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۷ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - 2021 August 03
کد خبر: ۹۷۵۸۱

به گزارش راهبرد معاصر ساعت بازی جام حذفی استقلال گل گهر اعلام شد بر این اساسا قرار است بازی استقلال گل گهر جام حذفی فردا  چهارشنبه 13 مرداد 1400 ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی برگزار شود. استقلال و گلگهر در جریان نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم می روند. این دیدار جزو دیدارهای حساس جام حذفی است و البته از حساسیتی ویژه برای استقلال برخوردار است چرا که امیرقلعه نویی سرمربی این تیم تلاش می کند با قهرمانی در جام حذفی بتواند سهمیه آسیا را دریافت کند.

 

استقلال گل گهر جام حذفی

 

 

فیلم / کنفرانس خبری امیر قلعه نویی سرمربی گل گهر پیش از بازی با استقلال در جام حذفی

 

 

 ساعت بازی جام حذفی استقلال گل گهر

بازی گلگهر و استفلال یکی از بازی های نیمه نهایی جام حذفی است که قرار است فردا چهارشنبه برگزار شود. ساعت بازی جام حذفی استقلال گل گهر 19:30 دقیقه اعلام شده است. استقلال و گلگهر قرار است در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند. استقلال در مرحله قبل از سد پرسپولیس عبور کرده است و حالا با داشتن میزبانی از شرایط خوبی برای صعود به فینال جام حذفی را دارد. در سوی دیگر قرار است تیم های فولاد و ملوان ساعت 21 فردا  در ورزشگاه شهدای اهواز به مصاف هم بروند تا دیگر تیم فینالیست جام حذفی مشخص شود.  

 

زمان فینال جام حذفی

فردا ساعت 19:30 دو تیم استقلال و گلگهر و ساعت 21 دو تیم فولاد خوزستان و ملوان بندی انزلی در جریان مرحله نیمه نهایی جام حذفی به مصاف هم خواهند رفت. برندگان این دو بازی به عنوان فینالیست های جام حذفی قرار است روز 17 مرداد 1400 به مصاف هم بروند.

 

ساعت بازی جام حذفی استقلال گل گهر

 

بازی جام حذفی استقلال

استقلال در شرایطی فردا به مصاف گلگهر در مرحله نیمه نهایی جام حذفی می رود که در مرحله گذشته توانسته است پرسپولیس رقیب اصلی خود را پشت سر بگذارد و حالا هم با داشتن شرایط میزبانی در مرحله نیمه نهایی می تواند شرایط بهتری را برای صعود به فینال جام حذفی داشته باشد. در سوی دیگر گلگهر سیرجان با هدایت امیر قلعه نوعی تمام تلاش خود را خواهد کرد که خود را فینال جام حذفی برساند. فرهاد مجیدی و امیر قلعه نویی سرمربیان دو باشگاه استقلال و گل گهر سیرجان چهارمین بار است که در مقابل هم قرار می گیرند و از این تعداد فرهاد مجیدی سه بار موفق به شکست قلعه نویی شده است.

 

جام حذفی

 

غائبان استقلال در بازی با گلگهر

استقلالی ها در شرایط فردا به مصاف گلگهر می روند که بر اساس اخبار منتشر شده این تیم 4 ستاره خود را در اختبار نخواهد داشت. عارف غلامی، بابک مرادی و فرشید اسماعیلی به دلیل مصدویت قادر به همراهی تیم خود نخواهند بود.در این میان احمد موسوی هم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا قادر به همراهی تیمش نخواهد بود. استقلال با به همراه نداشتن این 4 بازیکن اصلی خود آیب پذیر باشد اما با این حال باید دید فرهاد مجیدی چه کسانی را جایگزین خواهد کرد.

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده