مجلس با اکثریت آرا به عبدالملکی رای می دهد-راهبرد معاصر
نماینده سردشت و پیرانشهر:

مجلس با اکثریت آرا به عبدالملکی رای می دهد

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از شجاعت رییس جمهور در معرفی وزرای جوان جهادی، از جوانترین عضو کابینه حمایت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۴ - ۰۲ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 August 24
کد خبر: ۹۹۷۳۳

به گزارش راهبرد معاصر کمال حسین پور، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر گفت: وضعیت امروز کشور یک وضعیت جنگی است و متاسفانه در حوزه اقتصاد و معیشت ما درگیر مشکلات زیادی هستیم که طی سالهای گذشته تجمیع شده است. تین شرایط باعت فشار معیشتی به مردم و افزایش بیکاری شده است.
وی ادامه داد: در چنین شرایطی ادامه مسیر عادی مشکلات کشور را حل نمی کند و نیاز به یک عزم جهادی و انقلابی در کنار تخصص هستیم که عمده کابینه سیزدهم این ویژگی را دارا است.


عضو کمیسیون کشاوزی در خصوص جوان ترین عضو کابینه جدید اظهار کرد: عبدالملکی یکی از بهترین گزینه ها برای وزارت تعاون بود که توسط رییس جمهور معرفی شد و مجلس از انتخاب او حمایت می کند و با رای بالا حمایت خود را نشان خواهد داد.
حسین پور درباره عملکرد عبدالملکی گفت: طی سالهای اخیر این مدیر جوان توانسته موفقیتهای چشم گیری در حوزه اقتصاد داشته باشد و طبق آمارهای اعلامی بیش از یک سوم اشتغالزایی ۴ سال اخیر کشور تحت مدیریت عبدالملکی در معاونت اشتغال کمیته امداد رخ داد که بسیار درخشان و قابل تقدیر است.


در پایان این نماینده مجلس جوان گرایی را شرط برون رفت از شرایط فعلی دانست و عنوان کرد: انشاالله در پایان دوره اول دولت آقای رییسی پضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور متحول خواهد شد و همه می بینند که اعتماد به توان نخبگان داخلی سریعترین راه توسعه و رشد کشور است.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده