تاکتیک جهانگیری در پاسخگویی به مسائل اقتصادی کشور-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

تاکتیک جهانگیری در پاسخگویی به مسائل اقتصادی کشور

معاون اول رئیس جمهور باز هم از پاسخگویی در خصوص مسائل اقتصادی طفره رفته و مشکلات را به گذشته حواله داد. گویی این مسئله به روال طبیعی دولتمردان بدل شده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۱۹ دی ۱۳۹۶ - 2018 January 09
کد خبر: ۱۰۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ جهانگیری در کنگره بزرگداشت مرحوم هاشمی گفت: می‌گویند شما می‌گویید شاخص‌ها خوب است؛ ولی مردم این را احساس نمی‌کنند. اقتصاد را به ته درّه برده‌اید و ما داریم هنر می‌کنیم که آن را بیرون بیاوریم ولی هنوز ته دره قرار دارد و معلوم است که بهبود را حس نمی‌کنیم.


در ماه های اخیر، جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به جای پاسخ گویی در خصوص عملکرد ضعیف اقتصادی دولت، در قامت یک اپوزیسیون سخن می گوید. از یک سو به مدیرانی که منسوب خود او و همکارانش هستند خرده می گیرد و از سوی دیگر می گوید "ما داریم هنر می کنیم که اقتصاد را از ته دره بیرون آوریم". 

حال این سوال در ذهن مخاطب شکل می گیرد که اولا مگر این مدیران دولتی که می گویید آویزان دولتند، مگر منسوب خود شما و اطرافیان دولت شما نیستند؟ ثانیا اگر اقتصاد ته دره است شما در چهار و نیم سال که از دولت یازدهم و دوازدهم گذشته چه بر سر اقتصاد کشور آورده اید که هنوز ته دره است؟ به نظر می رسد طبق روال سابق جهانگیری در تلاش است تا با بزرگنمایی از مشکلات اقتصادی گذشته، ناکارآمدی خود و تیم اقتصادی دولت را بپوشاند. او در هر برهه ای از زمان که انتقادات به دولت افزایش می یابد، سعی می کند آن مسئله را یا به گذشته مرتبط سازد یا آن را خارج از حیطه تصمیم گیری دولت نشان دهد، گویا این موضع گیری، تاکتیک معاون اول رئیس جمهور در پاسخگویی به مسائل اقتصادی کشور شده است!
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده