موضع پاشازاده نسبت به مربی استقلال مشخص شد-راهبرد معاصر

موضع پاشازاده نسبت به مربی استقلال مشخص شد

معاون ورزشی استقلال از سرمربی این تیم حمایت کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۳۴ - ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ - 2021 September 20
کد خبر: ۱۰۲۸۷۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی پاشازاده درباره مسائل پیش آمده پیرامون باشگاه استقلال اظهار داشت: من به عنوان یک فوتبالی واقع بین هستم و می دانم این تیم استقلال با نفرات جدید تازه جمع شده است. متأسفانه برنامه‌ریزی کنفدراسیون فوتبال آسیا به گونه ای است که به ضرر تیم های ایرانی بوده و نمایندگان ما برخلاف حریفان در کوران مسابقات نیستند.

 

وی ادامه داد: با این وجود معتقدم استقلال بازی خوبی برابر تیم سرشناس و متمول الهلال ارائه داد و اگر بدشانسی ما و درخشش دروازه‌بان عربستانی نبود چه بسا نتیجه عوض می شد.


معاون ورزشی باشگاه استقلال افزود: در حال حاضر به عنوان عضو کوچکی از باشگاه استقلال اعلام می کنم فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جایگاه بسیار محکمی در تیم دارد و همه ما هم وظیفه داریم از او حمایت کنیم.

 

پاشازاده در پایان با اشاره به حواشی اخیر یادآور شد: دوای درد استقلال فقط و فقط آرامش و پرهیز از حاشیه سازی است. امیدوارم از همین امروز استارت وحدت، همدلی و همبستگی همه استقلالی ها زده شود تا انشاالله اتفاقات خوبی در ادامه مسیر برای شادی دل هواداران بیفتد. اهداف بزرگ در تیم بزرگ با افکار بزرگ ساخته می شود و باید همه ما استقلالی ها بزرگ فکر کنیم و متحد باشیم.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار