ماجرای آرد‌های شپش زده در آبادان چیست؟ + فیلم و جزئیات-راهبرد معاصر

ماجرای آرد‌های شپش زده در آبادان چیست؟ + فیلم و جزئیات

یک نانوایی با انتشار فیلمی در فضای مجازی از آرد‌های شپش زده موجود در نانوایی‌اش و آرد‌های تاریخ گذشته گلایه می‌کند.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۹ - ۰۹ آبان ۱۴۰۰ - 2021 October 31
کد خبر: ۱۰۷۵۵۲

به گزارش راهبرد معاصر، ماجرا از این قرار است که یک نانوا با انتشار فیلمی در فضای مجازی ادعا کرد که آرد‌های شپش زده و غیر قابل مصرف و با تاریخ‌های گذشته به او تحویل داده شده است.

مرد نانوایی ادعا می‌کند که آراد رسیده به دست او با تاریخ‌های مختلف بوده و راننده حمل کننده کیسه‌های آرد به او گفته که آرد‌های سالم را استفاده و غیرقابل مصرف را بین مردم توزیع کند.

و، اما راننده حمل کننده آرد از کارخانه به نانوایی، با رد این ادعا می‌گوید: کیسه‌های آرد با تاریخ مصرف در همان روز بارگیری و در بین نانوایی‌ها توزیع میشود و رسید تحویل آرد، توسط نانوایی‌ها امضا میشود.

از سویی دیگر مسوول شرکت توزیع آرد با رد این ادعا می‌گویند: زمانی که کیسه‌های آرد از کارخانه بارگیری می‌شوند تائید حمل توسط کارخانه زده می‌شود و زمانی که توزیع میشود توسط نیرو‌های خود شرکت تایید تحویل زده میشود.

مسوول کارخانه توزیع آرد در ادامه می‌گوید: تولید و توزیع آرد بصورت روزانه انجام میشود و بر روی همه کیسه‌های آرد تولیدی تاریخ تولید و بارگیری ثبت میشود.

وی می‌گوید آرد پس از بسته بندی در کیسه با ماشین برای حمل و بارگیری از کارخانه خارج میشود.

 



رئیس اتحادیه نانوایان شهرستان آبادان هم با رد این ادعا میگوید: هیچ وقت امکان پذیر نیست که آردی با تاریخ متفاوت از کارخانه توزیع شود.
 تاکنون نانوایی‌های دیگر این شهرستان در خصوص آرد شپش زده گزارشی داده نشده و کیفیت آرد سالم دریافتی را تائید میکنند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار