افزایش بی سابقه آمار فوتی‌های کرونا در روسیه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

افزایش بی سابقه آمار فوتی‌های کرونا در روسیه

در شرایطی که بیش از ۴۰ هزار مورد جدید ابتلا به کووید-۱۹ در روسیه شناسایی شده، ۱۱۸۹ بیمار تنها طی یک روز جان خود را از دست دادند تا شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور به ۲۴۲ هزار نفر برسد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۵ - ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - 2021 November 03
کد خبر: ۱۰۸۰۹۱

به گزارش راهبرد معاصر، ستاد عملیاتی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در روسیه، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که تعداد مرگ و میر‌های ناشی از بیماری کووید-۱۹ در این کشور طی شبانه روز گذشته یک هزار و ۱۸۹ مورد افزایش یافت و بدین ترتیب باز رکورد جدیدی از لحاظ موارد فوت روزانه بیماران مبتلا به کرونا در کل دوره اپیدمی در روسیه ثبت شد. این شاخص یک روز قبل یک هزار و ۱۷۸ مورد بود. در مجموع تا به امروز ۲۴۲ هزار و ۶۰ شهروند روس در اثر ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند.

بیشترین موارد مرگ ناشی از کرونا در شهر مسکو - ۹۵ مورد، در شهر سن‌پترزبورگ- ۸۶ مورد، در منطقه مسکو- ۵۳ مورد و در منطقه کراسنوارسک نیز ۴۳ مورد گزارش شده است.

طبق گزارش این ستاد، تعداد موارد تأیید شده از آلودگی ویروس کرونا در سراسر روسیه طی شبانه روز گذشته ۴۰ هزار و ۴۴۳ مورد افزایش یافت. بدین ترتیب، تعداد کل افراد مبتلا به این عفونت به ۸ میلیون و ۶۳۳ هزار و ۶۴۳ نفر رسیده است.

طی ۲۴ ساعت اخیر، ۳ هزار و ۲۶۹ مورد در شهر سن‌پترزبورگ، ۲ هزار و ۷۴۴ مورد در منطقه مسکو و یک هزار و ۵۹۶ مورد نیز در منطقه سامارسکی شناسایی شده است. در حال حاضر، تعداد بیماران فعال کرونایی در تمامی ۸۵ منطقه فدرال روسیه به ۹۴۶ هزار و ۱۴۵ نفر افزایش یافته است.

این در حالی است که تعداد شهروندان روس معالجه شده از عفونت کووید-۱۹ طی یک روز گذشته ۳۲ هزار و ۸۰۷ نفر افزایش یافته تا تعداد شهروندان روس درمان شده به ۷ میلیون و ۴۴۵ هزار و ۴۳۸ نفر برسد. میزان بهبودی بیماران به روند نزولی خود ادامه داده و اکنون به سطح ۸۶.۲ درصد کل افراد مبتلا کاهش یافته است.


این ستاد بطور جداگانه در خصوص وضعیت شیوع کرونا در پایتخت روسیه نیز اعلام کرد که با شناسایی ۶ هزار و ۸۲۷ مورد جدید آلودگی به ویروس کرونا، تعداد کل مبتلایان به کووید-۱۹ در شهر مسکو به یک میلیون و ۸۳۷ هزار و ۵۷ نفر افزایش یافت. ضمن اینکه با مرگ ۹۵ بیمار دیگر، شمار تلفات این عفونت در این شهر به ۳۱ هزار و ۶۳۱ نفر رسیده است. همچنین با مرخص شدن ۶ هزار و ۷۲۸ بیمار کرونایی در پایتخت، یک میلیون و ۶۱۱ هزار و ۹۹۱ نفر در کل دوره شیوع ویروس کرونا درمان شده و در حال حاضر ۱۹۳ هزار و ۴۳۵ بیمار همچنان تحت درمان هستند./تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار