به گزارش راهبرد معاصر؛ باشگاه پرسپولیس صبح امروز (یکشنبه) با عقد قراردادی با یک شرکت رسما از کارگزار خود رونمایی کرد تا به این ترتیب سرخها مشکلی برای درآمدزایی در فصل جدید نداشته باشند. مجید صدری اظهار کرد: با چند شرکت مذاکره کرده بودیم که در همه مذاکرات مفاد قرارداد پیشنهادی ما یکسان بود. با این حال در قراردادی که امضا شده است بحث فضای مجازی، تبلیغات پیراهن و موارد اینچنینی در نظر گرفته شده که ۲۲۰ میلیارد تومان برای باشگاه درآمد دارد.
وی همچنین گفت: با توجه به کمک آقای سجادی درباره بحث تبلیغات محیطی و همین طور همکاری آقای عزیزی خادم و بهاروند قرار است تبلیغات محیطی را خودمان انجام بدهیم که از این حیث ۱۱۰ میلیارد تومان قرارداد بستهایم. البته اگر موضوع حق پخش تلویزیونی را هم به نتیجه برسانیم برای باشگاه درآمد ۳۰۰ میلیاردی به همراه دارد./ایسنا