عباس‌زاده:منطق ایران در مذاکرات برجامی مشخص است-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

عباس‌زاده:منطق ایران در مذاکرات برجامی مشخص است

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: منطق ایران در مذاکرات با طرف‌های غربی مشخص است و باید آنها تحریم‌های که علیه ملت ایران وضع کرده‌اند را لغو کنند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۰۱ دی ۱۴۰۰ - 2021 December 22
کد خبر: ۱۱۴۷۵۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به مذاکرات برجامی ایران و طرف‌های غربی، گفت: منطق ایران در مذاکرات با طرف‌های غربی مشخص است و باید آنها تحریم‌های که علیه ملت ایران وضع کرده‌اند را لغو کنند.

 

وی با بیان اینکه به موازات تحریم‌ها نیز باید در داخل با ظرفیت‌های که داریم به فکر خنثی‌سازی تحریم‌ها باشیم، ادامه داد: باید به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که تحریم‌ها بلا اثر شوند و اگر غربی‌ها به ویژه آمریکایی‌ها بخواهند تحریم‌های را وضع کنند گویا خودشان را تحریم کرده‌اند.

 

نماینده مشکین‌شهر در مجلس با تاکید بر اینکه همواره ایران از مذاکرات برجامی استقبال کرده است، افزود: در دولت گذشته حتی وزرای خارجه کشورمان با مقامات آمریکایی مذاکرات برجامی داشت و این نشان می‌داد که ایران هیچ‌گاه از مذاکره برای رسیدن به یک نتیجه برد-برد فراری نبوده است.

 

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه این غربی‌ها بودند که به تعهدات خود عمل نکردند و برجام را یک‌طرفه نقض کردند، اظهار داشت:در دور جدید مذاکرات آمریکایی‌ها باید تضمین بدهند که به تعهداتی که پای آن را امضاء می‌کنند، عمل می‌کنند و باردیگر شاهد بدعهدی آنها نباشیم.

 

عباس‌زاده مشکینی با بیان اینکه در دور جدید مذاکرات نیز بر روی پیشنهاداتی که ایران ارائه کرده است در حال کار شدن است، گفت: در مذاکرات پیش‌رو برخلاف مذاکرات گذشته میدان در دست ایران است و بر روی پیشنهادات ایران کار خواهد شد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار