جزئیات کاهش ساعت کاری ادارات و تعطیلی پنجشنبه قالیباف: با آنها که دلشان برای مردم و ایران می‌تپد، همدلیم همه چیز درباره سرلشکر عزیز جعفری؛ از ازدواج پرحاشیه تا فایل صوتی جنجالی فرمانده سپاه تهران: هدف‌گیری پایگاه «العدید»، دشمنان را به آتش‌بس التماسی واداشت بهروز آذر: لایحه تامین امنیت زنان برابر خشونت در حال بررسی مجلس است جزئیات تازه از تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در آموزش و پرورش و دیگر ادارات معاون رئیس جمهور: بدهی بانک آینده از طریق فروش دارایی‌ها مثل ایران مال و مشهد مال پرداخت می‌شود سردار قریشی معاون هماهنگ‌کننده سپاه شد پیام لاریجانی به اهالی رسانه شهادت مامور پلیس در درگیری با اشرار مسلح در زهک زمان دقیق ثبت نام داوطلبان انتخابات شورا‌ی شهر و روستا علت صدای انفجار‌های مهیب در زنجان دلجویی جانشین مرزبانی سیستان و بلوچستان از بانوی حادثه دیده مرز میلک؛ ابلاغ پیام عذرخواهی فرمانده مرزبانی ماجرای انتخاب شهید حاجی‌زاده به فرماندهی هوافضا و جابه‌جایی شهید سلامی از فرماندهی هوافضا به جانشینی سپاه + فیلم بودجه ۱۴۰۵ بر اساس قانون یکم دی ماه به مجلس تقدیم می‌شود

واکنش مجلس به افزایش قیمت بلیت هواپیما

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: بایستی نظارت سازمان هواپیمایی بر ایرلاین‌ها بیشتر شده و به سمت واردات هواپیما از سوی شرکت‌های بزرگ هواپیمایی باشیم نه اینکه شرکت‌های کوچک رأساً اقدام به واردات هواپیما کنند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۲ - ۱۸ دی ۱۴۰۰ - 2022 January 08
کد خبر: ۱۱۶۸۷۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی درباره گرانی بلیت هواپیما و انتقادات مردم نسبت به این موضوع اظهار داشت: کمیسیون عمران مجلس هم نسبت به گرانی بلیت هواپیما منتقد است؛ البته بخشی از این گرانی به عدم نظارت دولت بازمی‌گردد.

 

وی افزود: کمیسیون عمران پیش از این با دولت توافق کرده بود برای هر یک ساعت پرواز 600 هزار تومان نرخ بلیت در نظر گرفته شود اما متأسفانه هیچ‌گونه نظارتی بر این قیمت‌ها وجود ندارد و امیدوارم وزیر جدید راه و شهرسازی نظارت‌های خود را در این موضوع بیشتر کند.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره ورود هواپیماهای جدید به ناوگان جدید عنوان کرد: با توجه به روی کارآمدن دولت سیزدهم و رفع خیلی از مشکلات و همچنین تسهیل برخی روابط اقتصادی و تجاری با دیگر کشورها ورود هواپیمای جدید بسیار محتمل است.

 

رضایی کوچی گفت: بایستی نظارت سازمان هواپیمایی کشوری بر ایرلاین‌ها بیشتر شده و به سمت واردات هواپیما از سوی شرکت‌های بزرگ هواپیمایی باشیم نه اینکه شرکت‌های کوچک و خصوصی رأساً اقدام به واردات هواپیما کنند که در صورت هر مشکلی همان چند فروند هواپیمای این شرکت‌ها نیز زمین‌گیر شود.

 

وی تأکید کرد: بایستی 3 تا 4 ایرلاین بزرگ در کشور داشته باشیم تا بتوانیم آنها را تقویت کرده و حمایت و پشتیبانی‌های لازم را از آنها داشته و بر اقدام آنها نظارت کنیم ولی اگر تعداد ایرلاین‌ها بیشتر شود هم نظارت‌ها کمتر شده و هم خدمات‌دهی به مردم کاهش می‌یابد. همچنین احتمال افزایش تأخیر در پروازها هم بیشتر خواهد شد.

 

رئیس کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: نباید هر کسی از راه رسید بتواند مجوز تأسیس ایرلاین دریافت کند، همچنین بایستی بر اعطای مجوز ایرلاین‌ها کنترل، نظارت و سخت‌گیری‌های بیشتری صورت گیرد./ فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار