سرما و یخبندان در 24 مرکز استان-راهبرد معاصر
تخصیص ۱۸هزار سکه طلا در حراج بیستم مرکز مبادله اخطار سازمان هواپیمایی کشوری درباره سوء استفاده از شرایط غیرمترقبه رئیس اتاق بازرگانی ایران: کره‌ای‌ها با برندسازی به بازار ایران نفوذ کردند فرشاد مقیمی به عنوان رئیس هیات عامل ایدرو منصوب شد سرپرست سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور منصوب شد لغو پرواز‌ها در برخی فرودگاه‌ها از ساعت ۲۱ امشب فروش ۱۴۰ کیلوگرم شمش طلا در پنجاه و ششمین حراج شمش لغو انسداد ۱۰ روزه محور کندوان پرداخت وام ازدواج به فرزندان بازنشستگان کشوری آخرین خبر‌ها از پرداخت سود سهام عدالت روند قیمت طلا و انواع سکه در بازار؛ طلای ۱۸ عیار گرمی چند شد؟ + جدول قیمت‌ها هشدار فرونشست در ۳۵۹ دشت کشور | فرونشست به خانه و خیابان‌ها در کلان‌شهر‌ها رسیده است بازگشت ساعت آغاز به کار ادارات از ۱۵ مهرماه به روال گذشته دستور جدید مجلس برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وضعیت هوا در جاده‌های کشور | مه‌گرفتگی و بارش پراکنده در محور‌های شمالی

سرما و یخبندان در 24 مرکز استان

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از بعدازظهر سه‌شنبه ۱۹ بهمن تا ظهر پنج‌شنبه ۲۱ بهمن، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و کاهش کیفیت هوا در تهران، کرج و تبریز پیش‌بینی می‌شود،
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۸ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 06
کد خبر: ۱۲۰۹۸۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد اصغری درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز یکشنبه بارش برف و باران در مناطقی از استان‌های گلستان، مازندران، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی داریم، همچنین در ارتفاعات البرز و مناطق سردسیر بارش به صورت برف است.

 

وی افزود:‌ امروز در استان‌های قم، سمنان و تهران همچنین مناطقی از شرق و جنوب‌شرق وزش باد داریم.

 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز آینده بارش برف و وزش باد در ارتفاعات البرز مرکزی و شمال خراسان رضوی پیش‌بینی می‌شود، گفت: روز سه‌شنبه 19 بهمن وزش باد در جنوب‌شرق کشور خواهیم داشت و در سایر مناطق کشور جوی آرام و پایدار همراه با افزایش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

 

اصغری اضافه کرد: روز چهارشنبه این وضعیت ادامه دارد و در شهرهای پرجمعیت و صنعتی شامل کرج، تبریز و تهران افزایش غلظت آلایند‌ه‌های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

 

وی توضیح داد: از بعدازظهر سه‌شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ تا ظهر پنج‌شنبه ۱۴۰۰/۱۱/۲۱ افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در تهران، کرج و تبریز پیش‌بینی می‌شود، در صورت عدم کنترل منابع آلاینده ثابت و متحرک، افزایش آلودگی هوا تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس و در مناطق پرتردد و صنعتی احتمال افزایش آلودگی هوا در حد ناسالم برای همه گروه‌ها پیش‌بینی می‌شود.

 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد: در این استا توصیه می‌شود اجتناب از ترددهای غیر‌ضروری در مناطق پرجمعیت، به‌ویژه برای سالمندان، کودکان و افراد با سابقه بیماری، پرهیز از فعالیت‌های فیزیکی و ورزشی در فضای باز، مدیریت مصرف سوخت‌های فسیلی و زمان فعالیت واحدهای صنعتی در سطح و حومه کلان‌شهرها در دستور کار باشد.

 

اصغری بیان کرد: روز پنج‌شنبه با ورود سامانه بارشی به شمال غرب کشور در مناطقی از غرب، شمال‌غرب و ارتفاعات البرز مرکزی بارش خواهیم داشت که شدت بارش‌ها در غرب کردستان و جنوب آذربایجان غربی خواهد بود.

 

وی درباره وضعیت جوی پایتخت بیان کرد: آسمان تهران روز آینده نیمه‌ابری در برخی ساعات وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشینه و کمینه دما فردا در تهران 9 درجه و یک درجه خواهد بود.

 

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز آینده بندرعباس با بیشینه دمای 24 درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان و زنجان با کمینه دمای 11 درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهد بود.

 

اصغری اضافه کرد: روز آینده در 24 مرکز استان کمینه دما صفر و زیر صفر درجه خواهد بود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار