۲ فولادی و ۳ پرسپولیسی با انگیزه در سوپرجام-راهبرد معاصر

۲ فولادی و ۳ پرسپولیسی با انگیزه در سوپرجام

دیدار سوپرجام کشور درحالی روز دوشنبه در سیرجان برگزار می شود که برخی نفرات حاضر در آن از انگیزه های بالایی برخوردارند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۱۹ - ۱۷ بهمن ۱۴۰۰ - 2022 February 06
کد خبر: ۱۲۱۰۰۹

به گزارش راهبرد معاصر در آخرین روزهای دی ماه گذشته باشگاه فولاد در نامه‌ای رسمی به باشگاه پرسپولیس خواستار جذب سه بازیکن این تیم شد. باشگاه فولاد خوزستان پس از حذف از جام حذفی در نامه‌ای رسمی خواستار جذب ۳ بازیکن تیم پرسپولیس شد و درخواست خود را به صورت مکتوب ارسال کرد. فولادی‌ها در نامه خود خواستار جذب مهدی شیری، سعید آقایی و رضا اسدی ۳ بازیکن پرسپولیس شدند. خواسته ای که از ابتدا هم مشخص بود با مخالفت باشگاه پرسپولیس و حتی خود این ۳ بازیکن مواجه خواهد شد!

حالا مهدی شیری، رضا اسدی و سعید آقایی با انگیزه ای خاص و ویژه برابر تیمی قرار می گیرند که سرمربی اش بازی آنها را می پسندد. بدیهی است این سه بازیکن تلاش می کنند جوری مقابل جواد نکونام نمایش دهند که ثابت شود این مربی صاحب نام در مورد آنها اشتباه نکرده است.

گفته می شود هر مهدی شیری، سعید آقایی و رضا اسدی هر سه در ترکیب اصلی پرسپولیس در بازی سوپرجام به میدان خواهند رفت. از آن طرف اما علیرضا کوشکی و لوسیانو پریرا ( ملقب به شیمبا) دو بازیکنی بودند که درفصل نقل و انتقالات مورد توجه یحیی گل محمدی قرار گرفتند. مکاتباتی نیز میان باشگاه پرسپولیس با پیکان و فولاد خوزستان انجام شد اما کوشکی به فولاد خوزستان رفت و شیمبا نیز ترجیح داد در اهواز بماند و به کارش در این تیم ادامه دهد.

سوپر جام اما یک فرصت ویژه برای ارزیابی نفرات مورد نظر سرمربیان مشهور دو تیم است و بازیکنانی که همه جوره برابر سرمربی حریف و البته سرمربی تیم خودی انگیزه دارند تا بهترین نمایش خود را ارائه دهند./خبر ورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده