امکان خرید قسطی قطعات خودرو برای تاکسیرانان-راهبرد معاصر

امکان خرید قسطی قطعات خودرو برای تاکسیرانان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: کارت خرید قطعات و تعمیرات مورد نیاز تاکسی بین رانندگان به صورت محدود آغاز شده و آنها می‌توانند تا سقف 10 میلیون تومان قطعات مورد نیاز خودرو خود را به صورت قسطی خریداری کنند یا از امکان تعمیر خودرو در نمایندگی بهره ببرند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۵۷ - ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - 2022 February 20
کد خبر: ۱۲۲۹۹۹

به گزارش راهبرد معاصر هزینه خرید یا تعمیر قطعات خودرو در سال‌های اخیر به قدری افزایش پیدا کرده که رانندگان تاکسی توان رسیدگی به خودروهای خود را ندارند. از همین جهت تاکسی‌ها به مرور تبدیل به یکی از منابع تولید آلودگی در شهر شده‌اند. حالا سازمان تاکسیرانی شهر تهران در صدد برآمده که راه تعمیر تاکسی‌ها را برای صاحبان آن هموار کند. مهدی اسماعیل بگی مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر تهران از آغاز توزیع "ایساکوکارت عیدانه" ویژه تاکسیران‌های تهرانی به مناسبت روز پدر خبر داد و گفت: این کارت که توزیع آن به صورت محدود آغاز شده و در صورت استقبال با سرعت در اختیار متقاضیان بیشتری قرار می‌گیرد، امکان خرید بسته پیشنهادی کامل کلاچ و لنت ترمز جلوی خودروهای پژو 405 و سمند به قیمت کارخانه را برای متقاضیان فراهم می‌کند.

او در این باره توضیح داد: این کارت در گام نخست 10 میلیون تومان اعتبار دارد و رانندگان بعد از خرید قطعات موردنظر یا انجام تعمیرات لازم، وجه هزینه شده را به صورت قسطی پرداخت خواهند کرد. برای رانندگان خوش حساب این مبلغ به 20 و 30 میلیون تومان افزایش می‌یابد و بازپرداخت اقساط هم 6 ماهه است.

به گزارش تسنیم، اسماعیل بگی افزود: تاکسیران‌های متقاضی با پرداخت مبلغ 10میلیون ریال می‌توانند کارت ویژه خرید این بسته را که ارزش آن حداقل 13میلیون و 400هزار ریال است با تخفیفی قابل قبول دریافت کنند. ضمن اینکه کارت مذکور قابلیت شارژ مجدد و استفاده صاحب آن از تخفیفات مناسبتی شرکت ایساکو را نیز داراست. بر این اساس افراد علاقمند به بهره مندی از این امکان فراهم آمده می‌توانند با در دست داشتن کپی کارنامه فعالیتی خود به اداره رفاه تاکسیرانی سازمان تاکسیرانی شهر تهران در خیابان آزادی، نرسیده به میدان انقلاب اسلامی نبش کوچه بهزاد طبقه دوم مراجعه و پس از دریافت کارت ، برابر فهرست موجود، نسبت به تهیه بسته مذکور از  فروشگاه‌های منتخب ارائه دهنده این خدمات در تهران، کرج، اسلامشهر و ... اقدام کنند./همشهری

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده