به گزارش راهبرد معاصر، هرچند بیمه شدن معده مستر تیستر بر اساس آنچه در عرف دنیا وجود دارد، امری نامعقول نیست، اما سوال این است که چرا بیمه تعاون با تبلیغاتی فراوان دست به چنین کاری زده است؟ آیا شیوههای بهتری برای برندینگ وجود نداشت؟
همانطور که گفته شد اصل این کار در یک شرایط نرمال مشکلی ندارد، ولی در وضعیت امروز کشور که وضعیت معیشتی روز به روز برای مردم دشوارتر میشود، چرا باید زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که یکی از وظایف اصلی آن توجه به محرومانی است که بعضا گرسنه سر بر بالین میگذارند، دست به چنین کج سلیقگی میزند و برندینگ خود را دقیقا در نقطه مقابل این افراد یعنی کسب و کاری که به غذاهای لوکس اختصاص دارد، تعریف میکند؟
آیا مجموعه آقای وزیر از وظیفه خود در قبال فقرا و شکمهای گرسنه فارغ شده که اکنون با بیمه کردن معده آقای تستر چنین شوی عجیبی را در یکی از زیرمجموعههای خود به راه انداخته است؟
آیا وزیر از این اتفاقات خبر دارد یا همچنان مشغول انتصابات حاشیه دار در سایر حوزههای وزارتخانه است؟
این اتفاقات یادآور مباحثی است که مخالفین عبدالملکی در روزهای معرفی وی برای تصدی این وزارتخانه مطرح میکردند که چنین وزارتخانهای فرد قوی تری را میطلبد تا بتواند بر امور آن مسلط باشد!
آقای وزیر در این اتفاقات کجاست؟
ویدئو | حرکت عجیب بیمه تعاون؛ بیمه کردن معده مستر تستر!
ویدئو | کنایه مجری تلویزیون به بیمه شدن معده یک سلبریتی اینستاگرامی