سردار وحیدی: مذاکره با آمریکا غیرعقلانی و ناشدنی است-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

سردار وحیدی: مذاکره با آمریکا غیرعقلانی و ناشدنی است

سردار وحیدی افزود: معلوم است که هیچ فکر سلیمی این را نمی‌پذیرد و هیچ کشوری در دنیا حاضر به مذاکره بر سر توان دفاعی خود نیست و طبعاً ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۶ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 03
کد خبر: ۱۲۷۰۷
تعداد نظرات: ۱ نظر

رئیس دانشگاه دفاع ملی گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی ثابت شده است که مواردی هم که اجازه مذاکره با آمریکا داده شد، نتیجه‌ای نداشته و این کشور هر بار زیر تعهدات خود زده است.

 

سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه دفاع ملی و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره سخنان اخیر رهبر انقلاب در رابطه با توان دفاعی و موشکی کشور، گفت: مذاکره راجع به توان دفاعی مانند این است که ما سرزمینمان را به راحتی در تیررس اهداف نظامی دشمنان قرار دهیم.

 

وی افزود: معلوم است که هیچ فکر سلیمی این را نمی‌پذیرد و هیچ کشوری در دنیا حاضر به مذاکره بر سر توان دفاعی خود نیست و طبعاً ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا کیانفر
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۳
0
0
سردار احمد وحیدی رئیس دانشگاه دفاع ملی گفت: مذاکره با آمریکا عقلانی نیست.

آقای وحیدی،
این فرمایش از شما بعید است زیرا منطق ابن‌ملجم می‌باشد که علی‌ابن ابی‌طالب را به اتهام مذاکره با دشمنش معاویه به قتل رساند.
سرور گرامی،
تنها راه نجات کشور اتحاد ماست که هم‌صدا جمهوری اسلامی را تشویق به انجام دو فوریت نماییم:
1- مذاکره با آقای ترامپ برای دفع تهدیدات خارجی،
2- به رسمیت شناختن حق آزادی بیان مصوب قانون اساسی جهت حل مشکلات داخلی،
با تشکر از توجه شما،
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار