قیمت طلا، سکه و دلار امروز ۱۹ آبان ۱۴۰۵؛ بازار در سراشیبی کاهش/ سکه امامی کانال ۲۵۰ میلیون را از دست داد پیش‌بینی بورس فردا چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۵ پیش بینی قیمت طلا و سکه چهارشنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۵ / طلا برای برگشت به کانال ۲۴ میلیون تومانی آماده شد سخنگوی کمیسیون اجتماعی: افزایش حقوق‌ها در حال بررسی است/ افزایش ۵۰۰ هزار تومانی اعتبار کالابرگ به تنهایی کافی نیست چند درصد جامعه مشمول حذف کالابرگ می‌شوند؟ / معیار‌های بررسی وسع خانوار و دهک بندی پیش بینی مهم قیمت دلار سه شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۵ افزایش حقوق کارمندان ۱۴۰۶ مشخص شد؟ جزئیات تصمیم جدید دولت زمان واریز سود سهام عدالت ۱۴۰۵ | مبلغ و آخرین اخبار اعتبار کالابرگ برای برخی مشمولان واریز نشد؛ ماجرا چیست؟ آخرین قیمت سکه امروز ۱۸ آبان ۱۴۰۵ / ربع سکه به قیمت ۷۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان فروخته شد قیمت منطقی هر کیلو گوشت گوساله به ۲ میلیون تومان رسید یورو ۲۹۶ هزار و ۱۴۰ تومان شد / نرخ دلار چند؟ پرداخت ۵۰ هزار میلیارد تومان از معوقات کالابرگ/ ۴۰ همت دیگر تا یک هفته آینده واریز می‌شود آخرین قیمت طلا و سکه امروز ۱۸ آبان ۱۴۰۵ / سکه امامی ۲۵۸ میلیون را رد کرد افزایش قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۵ قیمت طلا امروز دوشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۵؛ طلای ۱۸ عیار چقدر گران شد؟

بخشنامه مهم تامین اجتماعی درباره حق بیمه کارگران+ جزئیات

بخشنامه مهم تامین اجتماعی درباره حق بیمه کارگران+ جزئیات بخشنامه دستمزد مبنای کسر حق بیمه در سال ۱۴۰۱، از سوی مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی صادر و به تمامی واحدهای اجرایی این سازمان ابلاغ شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۲ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 11
کد خبر: ۱۲۸۹۸۲

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از سازمان تامین اجتماعی، با توجه به بخشنامه ۲۲ اسفند سال ۱۴۰۰ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با موضوع تصویب‌نامه جلسه ۱۹ اسفند شورای عالی کار درخصوص تغییر حداقل دستمزد روزانه و سایر سطوح دستمزدی و حداقل مزایای پرداختی به کارگران مشمول قانون‌ کار در سال ۱۴۰۱، میزان افزایش دستمزد روزانه مبنای کسر حق بیمه از ابتدای سال جاری به شرح زیر اعلام و ابلاغ شد:

 

«حداقل دستمزد روزانه مبنای وصول حق‌بیمه بیمه‌شدگان مشمول قوانین کار و تأمین‌اجتماعی (به استثنای مشاغل و فعالیت‌های دارای دستمزد مقطوع) مبلغ ۱,۳۹۳,۲۵۰ ریال اعلام می‌شود.

 

سایر سطوح دستمزدی بر اساس آخرین دستمزد روزانه سال ۱۴۰۰، معادل ۳۸ درصد به علاوه رقم ثابت روزانه ۱۷۱,۷۲۲ ریال بر اساس ابلاغیه سازمان افزایش می‌یابد.»

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار