واکنش فردوسی‌پور به درخشش دوباره مهدی طارمی-راهبرد معاصر
اولین باخت ذوب‌آهن در لیگ برتر | برد خانگی شاگردان یحیی گل‌محمدی نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد فرمانده کل سپاه: استحکام جبهه مقاومت ضربات کوبنده تری بر پیکر فرسوده رژیم صهیونیستی فرود خواهد آورد نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد ۵ روز عزای عمومی در ایران درپی شهادت سید حسن نصرالله سخنگوی ایران ایر: تمام پرواز‌های ایران‌ایر به بیروت تا اطلاع ثانوی لغو شد پیام رهبر انقلاب در پی شهادت سیدحسن نصرالله: ضربات جبهه مقاومت بر پیکر رژیم صهیونی کوبنده‌تر خواهد شد واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس مرگ تلخ ۴ عضو یک خانواده در تصادف رانندگی جاده اصفهان نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است افزایش قیمت طلا و سکه در بازار تهران برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که بود؟

واکنش فردوسی‌پور به درخشش دوباره مهدی طارمی

عادل فردوسی پور به تمجید از عملکرد مهدی طارمی در پورتو پرداخت و او را یکی از عناصر کلیدی تیم ملی در جام جهانی قلمداد کرد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - 2022 April 18
کد خبر: ۱۲۹۹۴۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ عادل فردوسی پور که زمانی در برنامه ۹۰ به ماجرای پنالتی‌های طارمی پرداخته و مورد انتقاد بعضی از هواداران پرسپولیس قرار گرفته بود، حالا به تمجید از عملکرد این مهاجم پرداخته و می‌گوید: مهدی واقعاً بازیکن باکیفیتی است که در اروپا هم مثل ایران پیشرفت کرده و این پیشرفت کاملاً محسوس است.

 

به نظر من مهدی طاری از تاثیرگذارترین بازیکنان پورتو و لیگ پرتغال است و از موفقیت سیر نمی‌شود که همین مسئله خیلی مهم است و می‌تواند باعث حضور او در تیم‌های بزرگتر شود.


عادل در ادامه گفت: مهدی طارمی واقعاً ماهرانه پنالتی می‌گیرد و گلزن بسیار خوبی است. هت‌تریک کردن در یکی از لیگ‌های خوب اروپایی کار بزرگی بود که مهدی طارمی انجام داد و امیدوارم درخشش این بازیکن تا رقابت‌های جام جهانی و حتی در خود جام جهانی ادامه داشته باشد.

 

این روز‌ها همچنان صحبت‌هایی در مورد بازگشت عادل به شبکه ۳ سیما شنیده می‌شود، اما خودش تمایلی به صحبت در این مورد نداشت./خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار