حمله پهپادی جدید یمن به فرودگاه جازان عربستان-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

حمله پهپادی جدید یمن به فرودگاه جازان عربستان

یگان پهپادی یمن صبح امروز از عملیات پهپادی جدید علیه فرودگاه جازان (جیزان) در جنوب عربستان سعودی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۰ - ۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - 2019 June 09
کد خبر: ۱۳۰۶۵

به گزارش راهبرد معاصر؛  منابع یمنی صبح امروز یکشنبه از حملات و عملیات جدید پهپادی علیه اهدافی در عمق خاک عربستان سعودی خبر دادند.

 

شبکه المسیره یمن گزارش کرد که یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور وابسته به دولت نجات ملی در صنعاء، عملیاتی جدید علیه فرودگاه جازان (جیزان) در جنوب عربستان سعودی اجرا کرده است.

 

طبق این گزارش، تعدادی پهپاد از نوع «قاصف K2» به فرودگاه جازان در جنوب عربستان حمله کرده و آشیانه و ایستگاه‌های هواپیماهای بدون سرنشین سعودی را که در جنگ یمن استفاده می‌شوند، هدف قرار گرفته است.

 

یک منبع یمنی در یگان پهپادی ارتش این کشور در این خصوص توضیح داد که «حملات هوایی به فرودگاه جازان پس از آن افزایش یافته که این فرودگاه به پایگاهی برای تجاوز به یمن تبدیل شده است».

 

ماه گذشته میلادی نیز ارتش یمن در چهار نوبت، فرودگاه جازان را هدف عملیات پهپادی قرار داده بود. در یک نوبت از این حملات آشیانه، در عملیاتی دیگر سامانه‌های پاتریوت مستقر در این فرودگاه و در یک نوبت دیگر انبارهای تسلیحاتی هدف قرار گرفته بود.

 

منبع:فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده