جزییات تعطیلی استان البرز فردا 13 تیر 1401-راهبرد معاصر

جزییات تعطیلی استان البرز فردا 13 تیر 1401

استانداری البرز تعطیلی استان البرز فردا 13 تیر 1401 به دلیل آلودگی هوا را اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۴ - ۱۲ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 03
کد خبر: ۱۴۰۹۳۵
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز از تعطیلی تمامی ادارات، بانک ها و‌ مراکز علمی و آموزشی استان در روز دوشنبه به دلیل کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی و گرد و غبار خبر داد.
 امیر جاویدپور در حاشیه جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان، تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر توده گرد و غبار و فعالیت موج ناپایدار است.

وی افزود: در این راستا با توجه به پیش بینی وزش باد نسبتا شدید و لحظه ای، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در سطح ناسالم برای تمام گروه‌ها با تعطیلی تمامی ادارات بانک ها و‌ مراکز علمی و آموزشی استان استان موافقت شد.

معاون امور عمرانی استانداری البرز گفت: با توجه به وضعیت آلودگی هوای برای تمامی گروه ها بویژه کودکان، سالمندان و‌ گروه های پرخطر توصیه می شود جهت حفظ سلامت خود از تردد در سطح استان خودداری کنند./تسنیم

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۲
0
0
سلام یعنی مدارس فردا ثبت نام نمیکنن؟؟
مهرداد
Iran (Islamic Republic of)
۰۷:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۳
0
0
بد بخت کارگر اگر اعلام شود تشعشعات اتمی همه جارو فراگرفته واگر کسی از خانه بیرون بیاید خواهد مرد باز هم کارگر باید سر کارش حاضر باشد این چه تبعیضی هست که در این جامعه ایجاد شده؟مگر ما برده شما هستیم؟
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار