آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس + خرید غیرمنتظره پرسپولیس از شیراز+ شرط عجیب برای مهاجم پرسپولیس-راهبرد معاصر

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس + خرید غیرمنتظره پرسپولیس از شیراز+ شرط عجیب برای مهاجم پرسپولیس

آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس را در ادامه این خبر بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۲ - ۱۸ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 09
کد خبر: ۱۴۱۷۰۴
تعداد نظرات: ۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس حاکی از این است که  باشگاه پرسپولیس به دنبال جذب هافبک فصل گذشته فجرسپاسی است از طرفی شرزود تمیروف یکی از نفراتی است که حضورش در پرسپولیس فصل بعد مشروط است.

 

خرید غیرمنتظره پرسپولیس از شیراز

 تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی که تمرینات خودش را چند روزی است که آغاز کرده، ولی هنوز کارش در نقل و انتقالات به پایان نرسیده و مشغول مذاکره با چند گزینه برای رفع نیاز‌های کادرفنی است.

 

یکی از پست‌هایی که پرسپولیس نیاز به جذب بازیکن دارد هافبک دفاعی است و سرخپوشان پس از عدم توافق با رضا اسدی به دنبال بازیکن جایگزین است.

 

یکی از گزینه‌های جدی سرخپوشان برای این پست احمد زنده‌روح است و باشگاه پرسپولیس علاقه دارد او را به خدمت بگیرد.

 

زنده روح در حال حاضر سرباز است و در فجر سپاسی عضویت دارد و باید دید سرخپوشان به چه شکل به دنبال جذب او هستند.

 

زنده روح دو فصل قبل بهترین پاسور لیگ برتر بود.

 


شرط عجیب یحیی برای مهاجم پرسپولیس


همان طور که پیش از این خبر دادیم، مهاجم ازبک پرسپولیس به تهران رسید و قرار است در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند. اما ادامه همکاری باشگاه با او در صورتی است که این مهاجم شروط یحیی گل محمدی را رعایت کند.

 

داستان از این قرار است که تمیروف به شرطی ماندگار خواهد شد که گل محمدی در بین گزینه‌هایی که به او معرفی شده مهاجم بهتری پیدا نکند. شرطی که خود تمیروف نیز از آن آگاه است و به همین دلیل تمام تلاشش را خواهد کرد تا نشان دهد یکی از نفراتی است که شایسته پوشیدن این پیراهن برای فصل بعدی است.

از این رو تمیروف در تمرینات شرکت می‌کند تا اماده باشد. البته که هنانوف هم ماندنی شده، اما صفروف جند هفته‌ای هست که رسما مازاد اعلام شده و به همین دلیل مجوز حضور در تمرینات را ندارد.

 

گفتنی است شرزود تمیروف هم در مقطعی مازاد شد، اما فعلا رضایتنامه او صادر نشده است تا یحیی گل محمدی به شکل کامل شرایط او را بررسی کند. از تیم‌های نساجی و یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتری به عنوان مشتریان این مهاجم، نام آورده می‌شود.

 

جزئیات سورپرایز یحیی برای جانشین رضا اسدی در پرسپولیس 

نام هافبک فصل قبل فجر سپاسی به عنوان گزینه جدید یحیی گل محمدی مطرح شده است.


احمد زنده‌روح هافبک اسبق ماشین‌سازی که در این تیم چهره و در ادامه راهی گل‌گهر شده بود، با توجه به اینکه مشمول خدمت سربازی شده بود، راهی فجرسپاسی شده است.

 

او که مجبور شده در بهترین دوران فوتبالی خود راهی تیم فجرسپاسی شود و دوران سربازی را پشت سر بگذارد، اکنون همچنان چند ماه دیگر از دوران خدمتش باقی مانده است.

 

با این حال این هافبک موفق شده بخشی از سربازی خود را با کسری خدمت همراه کند و اکنون در انتظار تایید مستندات خود است. موضوعی که باعث شد تا او پیشنهاد ادامه سربازی‌اش در تیم ملوان بندرانزلی و بازگشت به لیگ برتر را نیز رد کند.

 

اکنون در شرایطی که باشگاه پرسپولیس در مذاکره با رضا اسدی به بن بست رسیده و نتوانسته از حیث مالی به توافق با این بازیکن دست یابد، با اعلام این موضوع به یحیی گل‌محمدی با پیشنهاد جدیدی از سوی کادرفنی مواجه شده است. سرمربی سرخ‌ها با اطلاع از وضعیت احمد زنده‌روح، نام این بازیکن را به عنوان گزینه جدید خود در پست هافبک دفاعی در کنار کمال کامیابی‌نیا و میلاد سرلک به باشگاه اعلام کرده تا به زودی مذاکرات طرفین برای عقد قرارداد دنبال شود.

 

موضوع مهم اما این است که احمد زنده روح موفق شود هر چه زودتر مستندات و مدارک مربوط به کسر خدمت خود را دریافت کند تا شرایط برای مذاکره با پرسپولیس را پیش ببرد و فصل آتی بار دیگر بتواند به لیگ برتر بازگردد و این بار پیراهن پرسپولیس را بر تن کند.

 

پاسخ منفی بازیکن پرسپولیسی به پیشنهاد تیم جنگ زده

شهاب زاهدی مهاجم فوتبال ایران به پیشنهاد باشگاه شاختار دونتسک اوکراین پاسخ منفی داد.


شهاب زاهدی مهاجم ایران در تیم فوتبال زوریا لوهانسک اوکراین بازی می‌کرد. بعد از حمله نظامی روسیه به اوکراین، لیگ فوتبال اوکراین تعطیل و قرارداد بازیکنان شاغل در این کشور از سوی فیفا تعلیق شد.

 

زاهدی با همین مجوز فیفا اواخر فصل گذشته راهی تیم آکادمی پوشکاش مجارستان شد و کارش را در این تیم دنبال کرد.

 

با توجه به شرایط حاکم بر اوکراین، مهاجم ایران تصمیم گرفت قراردادش را یک فصل دیگر با تیم آکادمی پوشکاش تمدید کند و لقب گران‌ترین نقل و انتقال تاریخ این باشگاه مجارستانی را با ۸۰۰ هزار یورو به نام خود بزند.

 

این در حالی است که «ایگور تسیگانیک» خبرنگار اوکراینی مدعی شد زاهدی پیشنهادی از تیم شاختار دونتسک اوکراین داشته اما به این پیشنهاد پاسخ منفی داده است.

 

در واقع با وجود تصمیم اوکراین برای شروع مجدد لیگ فوتبال این کشور، زاهدی ترجیح داده است در مجارستان به فوتبالش ادامه بدهد و قید اوکراین را بزند؛ حتی در شرایطی که شاختار یکی از غول‌های فوتبال اوکراین است و فصل آینده در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.

 

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
افاق کریمی
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۹
0
0
من نظرم این هست که پرسپولیس خیلی خوب بازی میکنه
تحلیل های برگزیده