آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال+ نتیجه عجیب مذاکره استقلال با ۲ ستاره-راهبرد معاصر

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال+ نتیجه عجیب مذاکره استقلال با ۲ ستاره

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال را در ادامه این خبر بخوانید.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۴ - ۲۲ تير ۱۴۰۱ - 2022 July 13
کد خبر: ۱۴۲۲۴۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ آخرین اخبار از نقل و انتقالات استقلال حاکی از این است که با اعلام رسانه برزیلی، مذاکرات استقلال و ژان کارلوس بدون نتیجه به پایان رسید و انتقال این بازیکن به جمع آبی‌ها منتفی شد و همچنین در حالی که مدتهاست نام دو بازیکن برای پیوستن به استقلال مطرح شده است، روند آبی پوش شدن این دو بازیکن بیش از حد طولانی شد.

 

انتقال مهاجم خارجی به استقلال منتفی شد

 ژان کارلوس بازیکن برزیلی تیم فوتبال نائوچیکو که در دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر به باشگاه استقلال لینک شده بود، در تیمش می ماند و کار انتقال او به جمع شاگردان ساپینتو رسماً منتفی شد.

 

وب سایت ge.globo با انتشار این خبر نوشت: مذاکرات ژان کارلوس رو به سردی گرائید و هیئت مدیره نائوچیکو به ماندگاری این هافبک اطمینان دارد. آنها تماس با باشگاه ایرانی را تکذیب می کنند و قصد دارند بازیکن شماره 10 را تا پایان قراردادش در سال 2024 حفظ کنند.

آخرین اخبار نقل و انتقالات استقلال+ نتیجه عجیب مذاکره استقلال با ۲ ستاره

ایجنت این بازیکن تماس‌هایی از علاقه استقلال از ایران به این بازیکن را به گوش مدیران رساند اما پیشنهاد رسمی ارائه نشد. نائوچیکو روی ایده ماندگاری ژان کار می کند، زیرا هیچ سیگنال مشخصی از سوی مدیران ایرانی وجود نداشت.


مذاکرات برای انتقال ژان توسط دیویدسون اندروز مدیربرنامه این بازیکن با یکی از ایجنت های فیفا به نام رضا فیض بخش انجام شد، اما این مذاکرات هرگز بین باشگاه‌ها صورت نگرفت.

 

نائوچیکو نامه‌ای از طریق مدیربرنامه ژان ارسال و برای صحبت با مدیران استقلال اعلام آمادگی کرد و حتی مبلغی را که مایل به انجام مذاکره است نیز تعیین نمود، اما هرگز پاسخی از سوی تیم ایرانی دریافت نکرد.


به این ترتیب و بدون ارتباط رسمی دو باشگاه و تنها از طریق مذاکرات واسطه‌ها، نائوچیکو هم در دیدار مقابل نووریزونتینو و هم بازی با گرمیو از ژان کارلوس استفاده کرد آن هم در شرایطی که ژان در پایان بازی با نووریزونتینو حال و هوای خداحافظی با چشمانی اشکبار داشت و به همین دلیل روبرتو فرناندز سرمربی این تیم خواستار تعیین وضعیت این بازیکن شد.

 

ژان در تمرین روز دوشنبه به دلیل مصدومیت عضلاتی شرکت نکرد اما برای دیدار روز یکشنبه آینده برابر چاپکوئنسه مشکلی ندارد. از ابتدای فصل، ژان کارلوس مورد توجه تیم های برزیلی و خارج از کشور بوده است. گرمیو و بوتافوگو برای جذب این هافبک پرس و جوهایی انجام دادند، اما این خود استقلال بود که پیشنهاد رسمی 600 هزار دلاری (حدود 3.2 میلیون رئال برزیل) را در سه قسط ارائه داد که نائوچیکو از پذیرش آن امتناع کرد.

 

با این حال، نائوچیکو هنوز به طور کامل جدایی ژان کارلوس را رد نمی کند، زیرا مدیران باشگاه به خوبی می دانند که این هافبک، بازیکن بسیار هدفمندی در بازار نقل و انتقالات بوده و آماده دریافت پیشنهادات مختلف است. با این حال ژان تا پایان سال 2024 با تیمبو قرارداد دارد و بند فسخ آن سه میلیون یورو (تقریباً 18 میلیون رئال برزیل) تعیین شده است.

 

 

روند عجیب مذاکره استقلال با ۲ بازیکن/ آبی‌ها چطور با یک گزینه دو ساعته توافق کردند؟

در حالی که مدتهاست نام دو بازیکن برای پیوستن به استقلال مطرح شده است، روند آبی پوش شدن این دو بازیکن بیش از حد طولانی شد.


در حالی که از مدت‌ها قبل نام دو بازیکن لژیونر برای پیوستن به استقلال مطرح شده بود، هنوز هیچ خبر رسمی بابت پیوستن آنها به جمع آبی‌پوشان مخابره نشده تا به نظر رسد روند انتقال آنها به استقلال قدری طولانی شده است.

 

در حالی استقلالی شدن رضایی و محبی طولانی به نظر می‌رسد که بسیاری از خریدهای جدید آبی‌ها با روندی بسیار متعادل‌تر پیراهن این تیم را بر تن کردند و حتی صفر تا صد پروسه پیوستن پیمان بابایی جدیدترین خرید آنها کمتر از نیم روز به طول انجامید.

 

با توجه به طولانی شدن پیوستن کاوه رضایی و محمد محبی، این سئوال پیش می‌آید که آیا مشکلی سر راه انتقال این دو بازیکن به استقلال پیش آمده یا خیر.

 

استقلالی‌ها تاکنون سجاد شهباززاده، پیمان بابایی، امید حامدی فر، محمد حسین زواره‌ای، رضا میرزایی و سید محمد حسینی را به صورت رسمی و قطعی به خدمت گرفته و ۳ خروجی قطعی شان هم شامل وریا غفوری، محمد دانشگر و رودی ژستد هستند. تکلیف نفراتی مثل امیر حسین حسین زاده، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، و چند بازیکن دیگر از جمله همین کاوه رضایی و محمد محبی هنوز به طور قطعی مشخص نشده است.

 

تلاش ساپینتو برای ماندن پدیده استقلال

ممکن است سرمربی پرتغالی استقلال بتواند هافبک جدایی طلب این تیم را برای ادامه همکاری با آبی پوشان متقاعد کند.


امیرحسین حسین زاده هافبک میانی تیم استقلال که فصل گذشته در حد پدیده مسابقات لیگ برتر ظاهر شد و با ۸ گل زده دومین گلزن برتر آبی پوشان و بهترین گلزن بدون احتساب ضربات پنالتی شد، با دریافت پیشنهاد از تیم شارلوا بلژیک در انتظار نهایی شدن انتقال به فوتبال اروپا بود.

 

حسین زاده یکی از بازیکنانی بود که ساپینتو با دیدن فیلم بازی‌های استقلال بر حفظ او تاکید داشت و از اولین روز آغاز تمرینات در تهران با وی ارتباط خوبی گرفت.

 

سرمربی پرتغالی آبی پوشان به این بازیکن جوان توصیه کرد در سال جام جهانی از استقلال جدا نشود و در این صورت شرایط بهتری فصل آینده انتظار او را می‌کشد.

 

از استقلال خبر می‌رسد احتمال اینکه حسین زاده برای ماندن در جمع آبی پوشان متقاعد شده باشد وجود دارد و ممکن است این بازیکن جوان و ملی پوش که از او به عنوان شانس پدیده شدن در جام جهانی هم یاد می‌شود فصل جدید را هم با استقلال ادامه دهد.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده