۸۶ درصد ظرفیت مخزن سد کرج خالی است میانگین نرخ اجاره بها در تهران قیمت محصولات ایران‌خودرو و سایپا امروز پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۴ + جدول قیمت سکه پارسیان امروز پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۴ + جدول قیمت دلار آمریکا در بازار مبادله امروز پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۴ قیمت سکه و طلا امروز پنجشنبه ۱۷ مهر + جدول قیمت دلار امروز پنجشنبه ۱۷ مهر کاهش قیمت جهانی طلا امروز پنجشنبه ۱۷ مهر واردات و عرضه گوشت تازه با ارز مبادله‌ای شروع شد پیش بینی قیمت دلار پنجشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۴ / دلار به ۱۱۴ هزار تومان باز می‌گردد؟ پیش بینی قیمت طلا و سکه فردا ۱۷ مهرماه ۱۴۰۴ / رکورد تاریخی قیمت طلا و سکه در ایران بانک مرکزی حمایت از تجار خسارت‌دیده در بندر شهید رجایی را اعلام کرد نتایج قرعه‌کشی ایران‌خودرو به زودی اعلام می‌شود/ منتخبان پیامک دریافت می‌کنند بازنشستگی مادران شاغل/ همه آنچه باید درباره شرایط و جدول جدید بدانید بانک مرکزی: پیش فروش سکه ادامه دارد/ پاسخ به تقاضای مردم و بازار

واکنش شرکت فرودگاه‌ها به تشکیل کنسرسیوم شرکت‌های هواپیمایی

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران ضمن مخالفت با تشکیل کنسرسیوم شرکت‌های هواپیمایی، گفت: قرار نیست از همه فرودگاه‌ها درآمد کسب کنیم.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۱ - ۲۴ مرداد ۱۴۰۱ - 2022 August 15
کد خبر: ۱۴۶۹۱۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ ابراهیم مرادی اظهار کرد: برخی مطالبات اجتماعی و در کنار آن مطالبات و پیگیری های سیاسی سبب شده تا شاهد احداث برخی فرودگاه ها بدون توجیه اقتصادی در کشور باشیم.

 

وی افزود: موضوع ساخت فرودگاه های غیر اقتصادی کشور تنها متعلق به سال های اخیر نیست بلکه در دهه های مختلف و در زمان پیش از انقلاب نیز اینگونه اقداماتی بوده و فرودگاه رامسر نیز به همین شیوه احداث شده است.

 

عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران تصریح کرد: لازم است نمایندگان مجلس در برنامه هفتم توسعه به مدت پنج سال احداث هرگونه فرودگاه جدید را ممنوع کرده و بودجه و اعتبارات موجود را بر اساس ماده 53 قانون احکام دایمی کشور صرف توسعه زیرساخت و بهبود کیفیت فرودگاه های موجود و بروز رسانی زیرساخت های هوانوردی مورد نیاز صنعت کنیم.

 

وی درباره یکپارچه سازی مدیریت فرودگاه های کشور گفت: در تمام دنیا فرودگاه هایی با اهداف نظامی، نفتی و غیره فعال هستند که همگی جزو فرودگاه های اختصاصی بوده و قرار نیست از آن ها درآمدی کسب شود و هم سو با خدمات عمومی قرار گیرند و یا احداث این قبیل فرودگاه ها بار مالی مضاعف به دولت و بودجه عمومی کشور وارد آورد.

 

مرادی با مخالفت در خصوص ایجاد کنسرسیوم شرکت های هواپیمایی گفت: اجازه بدهیم بازار ساز و کار خود را به پیش ببرد، بخش خصوصی باید به کار خود ادامه دهد و مخالف دخالت دولت در امور بخش خصوصی هستم و بایست تا حد ممکن دولت در حوزه تصدی گری صنعت هوانوردی کشور کوچک شود./ تسنیم

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار