مدیریت ترافیک اربعین با ۸ هزار نیروی راهور-راهبرد معاصر

مدیریت ترافیک اربعین با ۸ هزار نیروی راهور

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: ۹۳ درصد زائران برای عزیمت به عتبات عالیات مرزهای زمینی را انتخاب کرده‌اند و حدود ۶۵ درصد از مسافران از خودروهای شخصی استفاده خواهد کرد هرچند ناوگان عمومی آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی دارد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۶ - ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 August 29
کد خبر: ۱۴۸۹۷۸

به گزارش راهبرد معاصر سردار سید کمال هادیان‌فر در پایان نشست شورای راهبری کاهش تصادفات جاده‌ای ویژه اربعین حسینی که امروز دوشنبه به ریاست استاندار خوزستان برگزار شد، گفت: خوشبختانه با مشاهده گزارشات و بازدیدی که از مرزها داشتیم به لطف خداوند و با تلاش استاندار محترم، معاونین استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی کار بسیار گسترده و خوبی صورت گرفته است که قابل مقایسه با سال‌های گذشته نیست.

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، وی افزود: می‌توان گفت استان خوزستان آمادگی کامل برای پذیرش زائران را دارد؛ ۹۳ درصد زائران برای عزیمت به عتبات عالیات مرزهای زمینی را انتخاب کرده‌اند و حدود ۶۵ درصد از مسافران از خودروهای شخصی استفاده خواهد کرد هرچند ناوگان عمومی آمادگی کامل برای خدمت‌رسانی دارد.

سردار هادیان‌فر گفت: آنچه که مورد تاکید است و مردم عزیز باید به آن توجه کنند این است که زائران مدیریت زمان سفر را داشته باشند و سفر خود را به روزهای پایانی اربعین موکول نکنند زیرا باعث بروز تراکمی و ایجاد مشکلات مختلف خواهد شد.

رئیس پلیس راهور فراجا عنوان کرد: بیش از ۸ هزار نفر از همکاران ما در پلیس راهور در جاده‌های مختلف مدیریت ترافیک را انجام خواهند داد و امیدواریم این مدیریت موجب تسهیل در تردد و جلوگیری از بروز انسداد و راه‌بندان شود.

سردار هادیان‌فر خاطرنشان کرد: موضوع کاهش تصادفات نیز در دستور کار است که با همکاری مردم عزیز به دست خواهد آمد. در دو مرز خوزستان آمادگی کامل وجود دارد و پارکینگ‌ها آماده است؛ جاده‌ها نیز در طول مسیر ترمیم و ایمن‌سازی شده‌اند و اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

وی ابراز امیدواری کرد: امیدوارم امسال به خوبی و بدون مشکل خاصی پذیرای زائران باشیم. از استاندار خوزستان و معاونین ایشان تشکر می‌کنم که در مدت چند ماه اخیر بسیار تلاش کردند و عقب‌افتادگی‌ها در دو مرز شلمچه و چذابه را جبران کردند و شرایط بسیار مهیاتر از گذشته است و همه ما آماده انجام این ماموریت ذاتی و دلی هستیم که بتوانیم خدمتگزار زائران اربعین حسینی باشیم./ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده