خبر فوری از نقل و انتقالات پرسپولیس-راهبرد معاصر

خبر فوری از نقل و انتقالات پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس پس از حضور شیخ دیاباته در تمرینات گروهی و ملحق شدن او به ترکیب اصلی تیم دستخوش تغییرات ویژه‌ای خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۲۴ شهريور ۱۴۰۱ - 2022 September 15
کد خبر: ۱۵۰۷۵۱
تعداد نظرات: ۲ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ در حالی که شیخ دیاباته این روزها خود را برای حضور در تمرینات گروهی پرسپولیس آماده می کند، پیش بینی می شود با شروع و از سرگیری دوباره بازی های لیگ برتر این امکان برای مربیان فراهم می آید تا بتوانند از این بازیکن در ترکیب اصلی پرسپولیس بهره بگیرند.

 

با اضافه شدن دیاباته به احتمال فراوان تیم گل محمدی با دو مهاجم در بازی ها حضور پیدا خواهد کرد که این بدان معنی است که باید یک بازیکن از ترکیب اصلی این تیم در فصل جاری کم شود تا جا برای شیخ دیاباته باز شود.

 

در این راستا پیش بینی می شود یحیی با کنار گذاشتن یکی از هافبک های خود (که احتمالا بازیکنی از بین سینا اسدبیگی و سروش رفیعی است) ترکیب پرسپولیس با تغییر ویژه ای روبرو شود تا مهاجم مالیایی سرخ ها در خط آتش این تیم در کنار لوکادیا به عنوان مهاجم دوم برابر حریفان به میدان برود.

 

این اتفاق می تواند رقابت برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را در شروع دوباره بازی ها جذاب تر و صد البته سخت تر کند./ برنا

ارسال نظر
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
مجیذ
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
0
باید علی نعمتی رو حتما حتما بیرون ببره فقط توپ لومیده وهیچ برنامه ای نداره وفقط جای یه نفرو اشغال کرده و تودست وپا بازیکنان تیم سردرگومه نمیدونم آقا یحیی چطور سروش وسعیدو می‌کشه بیرون اونوقت علی نعمتی فیکسع واقعا تو همین موندم خیلیا تعجب کردم وفقط حرث میخوریم بخدا توکل بازی...
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
0
0
تیم در ایران وقت ارتش سرخ مر گ بر مربی تیم ملی
تحلیل های برگزیده