دردسر جدید برای یحیی و پرسپولیس-راهبرد معاصر

دردسر جدید برای یحیی و پرسپولیس

رقابت‌های لیگ برتر در حالی ادامه دارد که سازمان لیگ تاریخ برگزاری بازی‌های لیگ برتر را تا پایان هفته یازدهم مشخص کرده و قرار است تیم‌های لیگ برتری هر ۶ روز یک‌ بار به مصاف یکدیگر بروند .در این بین برخی اتفاقات غیر ورزشی روی ادامه حضور بعضی از بازیکنان خارجی تأثیر گذاشته تا تیم‌هایی نظیر پرسپولیس با چالشی کاملاً ناخواسته روبه‌رو شوند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۲۵ - ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 10
کد خبر: ۱۵۳۸۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ اخیراً کشورهایی همچون هلند و فرانسه خواستار خروج فوری اتباع خود از ایران شده‌اند. خبری که می‌تواند یورگن لوکادیا را که پاسپورت هلندی و شیخ دیاباته که پاسپورت کشور فرانسه را دارد از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی دور کند.


گل‌محمدی که پنج بازیکن خود را به دلیل حضور در برنامه هفتگی تمرین با تیم ملی ایران در سه روز آینده نیز در اختیار ندارد هیچ علاقه‌ای برای از دست دادن دو مهاجم تأثیرگذار خود در خط حمله ندارد. از این رو قطعاً مخالف درخواست احتمالی این دو بازیکن برای خروج از پرسپولیس خواهد بود.


لوکادیا که با چهار گل فعلاً بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود امید اصلی پرسپولیس برای بازگشت این تیم به روند گلزنی است. او بعد از چهار گلی که در چهار بازی برای پرسپولیس به ثمر رساند محبوبیت بسیاری در بین هواداران پرسپولیس پیدا کرد. از طرفی با وجود مصدومیت شیخ دیاباته و دوری چند هفته‌ای از میدان، هواداران پرسپولیس به بازگشت او و تشکیل یک زوج خطرناک در خط حمله امیدوارند اما اگر قرار باشد این دو بازیکن خارجی ایران را ترک کنند خط حمله پرسپولیس دوباره با مشکلات جدی مواجه خواهد شد و این چیزی نیست که هواداران پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی بخواهند.


البته هنوز بازیکنان خارجی پرسپولیس اظهار‌نظر و واکنشی به این مسأله نداشته‌اند و بعید نیست به خواسته سران کشورهای‌شان بی‌توجهی کنند که در این صورت مشکلی از بابت حضور آنها در چهار بازی آینده وجود نخواهد داشت.

 

گفتنی است طی روزهای گذشته شایعه فسخ قرارداد پرسپولیس با لوکادیا هم شنیده شد اما گفته شده این موضوع شایعه است و قرار نیست ستاره هلندی زودتر از پایان قراردادش، پرسپولیس را ترک کند. لوکادیا تا الان دریافتی خوبی داشته و موعد بعدی پرداخت پول این بازیکن هم هفته آینده خواهد بود. باشگاه پرسپولیس سعی کرده همه شرایط لازم را برای آرامش این بازیکن فراهم کند و ستاره هلندی هم مشکلی با زندگی در ایران ندارد./ ایران ورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده