نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا شرایط واریز وجه ایران خودرو سیزدهمین دوره فروش جزئیات آزادسازی پول‌های بلوکه شده اعلام شد جزئیات افزایش مبلغ کالابرگ و یارانه اعلام شد/ دریافتی چه کسانی تغییر می‌کند؟

رشد ۱۳ درصدی مصرف برق در هفته گذشته

رشد ۱۳ درصدی مصرف برق در هفته گذشته مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران از رشد ۱۳ درصدی مصرف برق در هفته گذشته خبر داد و گفت: حداکثر رشد مصرف برق تا پایان مهرماه سال جاری به مرز ۱۵ درصد خواهد رسید.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۷ - ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - 2022 October 19
کد خبر: ۱۵۵۴۱۱

به گزارش راهبرد معاصر به نقل از توانیر، مصطفی رجبی مشهدی، ضمن اشاره به افزایش مصرف برق در مهرماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته اظهار کرد: تابستان سال جاری با همکاری همه مشترکین به خصوص در بخش خانگی به بهترین شکل ممکن سپری شد و خاموش نشدن چراغ خانه‌های مردم در کنار آمار مثبت رشد تولید صنایع گواه این مسئله است.

وی در تشریح رفتار مصرف مشترکان پس از گذر از تابستان گفت: یکی از اتفاقاتی که بعد از گذر فصل گرم و با شروع مهرماه شاهد آن هستیم رشد مصرف قابل توجهی است که در حامل انرژی برق رخ داده و روند متفاوتی به نسبت سال‌های گذشته داشته است.

مدیر عامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران در بیان نشانه‌های افزایش رشد مصرف برق در مهرماه سال ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته گفت: برای مثال در تاریخ ۱۶ مهرماه سال ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۱۵ دقیقه اوج بار مصرف برق به ۵۰ هزار ۳۰۴ مگاوات رسید، درحالیکه اوج بار مصرف برق در روز مشابه سال ۱۴۰۰ معادل ۴۵ هزار و ۷۵ مگاوات بوده است، به معنای دیگر در این روز ما شاهد رشد ۱۱.۶ درصدی اوج بار مصرف برق بوده‌ایم.

وی در تشریح دلایل این اتفاق گفت: بازگشایی مدارس، مراکز آموزشی و از سر گرفته شدن کسب و کارها و فعالیت‌هایی که در فصل تابستان تعطیل بوده به دنبال تغییر ساعت فعالیت ادارات از مهمترین دلایل رشد مصرف برق در مهرماه سال جاری محسوب می‌شود، از طرفی با نگاهی به آمار میزان مصرف برق این روزها به نظر می‌رسد، مردم و برخی ادارات همچنان وسایل سرمایشی خود را خاموش نکرده‌اند./ مهر

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار