ببینید/فرمانده کل سپاه خطاب به صهیونیست‌ها: اگر در یک لحظه ۶۰۰ موشک روی سرتان بریزیم چه کار خواهید کرد؟  معاون وزیر امور خارجه: در مذاکرات هسته‌ای، ایران فقط اقدامات اطمینان‌ساز می‌پذیرد سیاری: خلیج فارس بوده، هست و خواهد ماند هلندی نامدار در کادر استقلال این خوراکی مقوی کلسترول را کنترل می‌کند دورتموند، لورکوزن را چپ و راست کرد! آتش‌سوزی در مغازه تعویض روغنی اندرزگو/ آتش به نمای ساختمان مجاور هم سرایت کرد حقوق جدید دانشگاه آزاد اعلام شد/ میانگین دریافتی کارکنان به ۳۱ میلیون تومان می‌رسد ویدیو/ نخستین اخبار دور چهارم مذاکرات ایران و آمریکا آخرین وضعیت پرداخت کالابرگ الکترونیکی/ اعتبار دهک‌های مختلف چقدر است؟ چگونه آب گشنیز به رشد مو و بهبود کیفیت آن کمک می‌کند؟ اسطوره میلان و هلند با پیشنهاد استقلالی‌ها موافقت کرد جزئیات جدید از حادثه سقوط ۷ نفر به چاه در کوهدشت + اسامی سفر مهم عراقچی به ریاض/ پیام ایران به عربستان در آستانه مذاکرات هسته‌ای سی‌ان‌ان: تیم فنی آمریکا در مذاکرات یکشنبه عمان حضور ندارد

ارزیابی رتبه‌بندی معلمان در استان‌ها

رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری گفت: آموزش و پرورش باید ۵۰ درصد آموزش‌های خود را به سمت آموزش مهارتی سوق دهد که این رقم تاکنون ۳۵ درصد است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۳ - ۰۳ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 25
کد خبر: ۱۵۶۰۳۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ علیرضا منادی‌سفیدان با اشاره به سفرهای استانی کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری اظهار کرد: پس از تصویب قانون رتبه‌بندی معلمان، یکی از مهم‌‎ترین اهداف ما دیدار با مدیران و رؤسای آموزش و پرورش استان‌ها و شهرستان‌ها و گفت‌وگوی با معلمان در راستای ارزیابی چگونگی اجرای این قانون است.

 

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کمیسیون آموزش در پی این است که معلمان هرچه زودتر رتبه‌بندی و جایگاه آن‌ها در راستای اجرای این قانون تعیین شود، اضافه کرد: همچنین به دنبال این هستیم که ایرادات مربوط به این قانون را احصا و روند اجرای آن به نفع معلمان را پیگیری کنیم.

 


وی ادامه داد: از سوی دیگر، حضور میدانی در استان‌ها همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها موجب احصای دیگر مسائلی که در حوزه آموزش وجود دارد و دانشجویان و دانش آموزان با آن مواجه هستند، می‌شود. متأسفانه یکی از مسائلی که در استان‌ها دیده شده عدم پرداخت به موقع سرانه مدارس است که با وجود پیگیری‌های صورت گرفته اما پرداختی به مدارس انجام نشده است.

 

منادی سفیدان، کمبود معلم در استان‌ها و کمبود نیروهای خدماتی را از دیگر مسائلی برشمرد که مدارس در استان‌ها با آن مواجه هستند و در این مورد گفت: در همین راستا پیگیری‌هایی از طریق سازمان اداری و استخدامی و وزارت آموزش و پرورش در حال انجام است تا مدارس با مسائل مشکلاتی کمتر مواجه شوند.


رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس اضافه کرد: یکی دیگر از مواردی که در سفرهای استانی به ویژه در حوزه آموزش و پرورش پیگیری می‌‎شود، تحقق برنامه ششم توسعه به ویژه در خصوص آموزش فنی و حرفه‌ای است، که آموزش و پرورش باید ۵۰ درصد آموزش‌های خود را به سمت آموزش مهارتی سوق دهد که این رقم تا کنون ۳۵ درصد است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار