کوثری: اغتشاشات اخیر برای رژیم‌ صهیونیستی گران تمام خواهد شد-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

کوثری: اغتشاشات اخیر برای رژیم‌ صهیونیستی گران تمام خواهد شد

جانشین سابق قرارگاه ثارالله با بیان اینکه ممکن نیست کُشته‌شدن ۶ افسر در موساد مانعی برای اشراف اطلاعاتی ایران باشد، به موضوع اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: در آینده خواهند دید که ما چگونه اشراف داشتیم و آنها چه شکست بزرگی را دریافت کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۸ - ۰۴ آبان ۱۴۰۱ - 2022 October 26
کد خبر: ۱۵۶۲۰۰

به گزارش راهبرد معاصر، محمد کوثری جانشین سابق قرارگاه ثارالله سپاه با اشاره به کُشتن 6 افسر اطلاعاتی مرتبط با میز ایران توسط موساد، گفت: دستگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی مقابل نیروهای توانمند دستگاه‌های اطلاعاتی ایران آسیب‌پذیر بوده است و رژیم بداند که با حذف نیروهایی که خودشان می‌گویند با ایران مرتبط بوده‌اند، نمی‌توانند توانمندی‌ها نیروهای اطلاعاتی ما را کاهش دهند. رژیم صهیونیستی از اشراف ایران وحشت دارد که چنین اقداماتی نشانه وحشت آنهاست.

وی با بیان اینکه، اشراف ایران روی موساد به‌اشکال مختلف بوده و هست، تصریح کرد: شکاف بزرگی که بین مقامات رژیم صهیونیستی وجود دارد به دستگاه اطلاعاتی این رژیم رخنه کرده است و بر همین اساس، نیروهای اطلاعاتی موساد برای کار با دیگر سرویس‌های اطلاعاتی تمایل نشان می‌دهند.

کوثری با بیان اینکه ممکن نیست کُشته شدن 6 افسر مرتبط با میز ایران در موساد مانعی برای دستگاه‌های اطلاعاتی ایران باشد، به موضوع اغتشاشات اخیر در ایران اشاره کرد و گفت که جمهوری اسلامی از تبادل کار بین موساد و سیا مطلع است و می‌داند که سازمان سیا، مدیریت اغتشاشات اخیر را به موساد محول کرده است و این اقدام قطعاً برای رژیم صهیونیستی گران تمام خواهد شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: در آینده نه‌چندان دور، موساد خواهد دید که چگونه جبران خواهیم کرد. آنها در آینده خواهند دید که ما چگونه اشراف داشتیم و آنها چه شکست بزرگی را دریافت کرده‌اند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده