رئیس سابق سازمان برنامه و بودجه: بعد از سال ۱۳۹۷ که خروج برجام اتفاق افتاد وضع مجموع عمومی اداره دولت متاثر شد ساعت ۲۳ امشب آخرین فرصت واریز وجه حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران کنسرو ماهی ۱۴ درصد گران شد تغییر محدودیت سقف دارایی اشخاص در گواهی سپرده شمش نقره کندوان و هراز برفی است؛ انسداد ۳ محور فرعی افزایش مجدد قیمت لبنیات صحت دارد؟ ورود مجلس به مسدودسازی درگاه‌های پرداخت رمزارز قیمت طلا در بازار ایران اول بهمن ۱۴۰۳ / سکه در کانال ۵۷ میلیون تومان دوام نیاورد یارانه دی ماه واریز شد مهلت ۲ هفته‌ای بارگذاری یا اصلاح اطلاعات حقوق و مزایای کارکنان در سال ۱۴۰۳ معاون وزیر کار: ۳۰ درصد از جمعیت ۱۸ تا ۲۴ سال کشور، تحصیلات متوسطه دوم ندارند شرکت گاز: مصرف گاز در تهران به ۱۱۲ میلیون مترمکعب رسید برزیل به گروه کشور‌های شریک بریکس پیوست شرایط دریافت درگاه پرداخت کارگزاران سکو‌های مبادله رمزارز اعلام شد پیمان پولی میان ایران و روسیه عملیاتی شد

ادامه فعالیت پنجمین شرکت بزرگ کشتیرانی جهان در خلیج فارس/ افزایش قیمت شرکت‌های بزرگ کشتیرانی

پنجمین شرکت بزرگ کشتیرانی در جهان اعلام کرد علی‌رغم نگرانی در مورد تنش در خلیج فارس، اقدامات امنیتی کافی برای ادامه فعالیت در منطقه خلیج فارس را دارد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۰ - ۱۶ تير ۱۳۹۸ - 2019 July 07
کد خبر: ۱۵۶۲۸

به گزارش راهبرد معاصر ، CMA CGM، پنجمین شرکت بزرگ کشتیرانی در جهان اعلام کرد علی‌رغم نگرانی در مورد تنش در خلیج فارس، اقدامات امنیتی کافی برای ادامه فعالیت در منطقه خلیج فارس را دارد.

خلیج فارس، یک مسیر کلیدی برای نفتکش‌هاست درحالی‌که شرکت‌های کشتی‌های کانتینری اغلب از مسیر کانال سوئز استفاده می‌کنند.

 

شرکت CMA CGM خدمات در ایران را سال گذشته به علت تحریم‌های آمریکا متوقف کرد اما رودولف سعد، رئیس این شرکت گفت این شرکت هنوز در خلیج فارس کشتیرانی می‌کند.

وی به خبرنگاران در کنفرانس خبری گفت: «ما همچنان به آنجا می‌رویم.»

وی در پاسخ به پرسشی در مورد افزایش دادن امنیت کشتی‌ها از سوی این شرکت در خلیج فارس گفت: «نه، زیرا اقداماتی که ما قبلا انجام دادیم کافی است.»

شرکت‌های کشتیرانی بزرگی نظیر مرسک، شرکت مدیترین شیپینگ، CMA CGM و گروه کانتینری آلمانی هاپج-لویدز، تمامی این هفته به مشتریان خود اطلاع دادند که قیمت‌هایشان را برای کانتینرهای در خلیج فارس افزایش خواهند داد.

سعد توضیح داد علی‌رغم تاثیر تنش‌ها در غرب آسیا و اختلاف تجاری میان آمریکا و چین، مجموع حجم فعالیت های تجاری شرکت CMA CGM خوب بوده است.

پیش از این، پس از حادثه نفت‌کش‌ها در دریای عمان هزینه بیمه کشتی‌ها در این منطقه حداقل ۱۰ درصد حدود ۲ هزار دلار افزایش یافت و روزانه به ۱۳ هزار دلار رسید.

منبع : فارس

ارسال نظر