بلومبرگ:پوتین در نشست گروه ۲۰ شرکت نمی‌کند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

بلومبرگ:پوتین در نشست گروه ۲۰ شرکت نمی‌کند

پایگاه خبری بلومبرگ اعلام کرد پوتین هفته آینده به نشست گروه ۲۰ در بالی اندونزی نخواهد رفت.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۳ - ۱۸ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 09
کد خبر: ۱۵۸۴۹۶

به گزارش راهبرد معاصر رسانه‌های آمریکایی امروز چهارشنبه به نقل از منابع آگاه گزارش دادند که ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در نشست سران گروه ۲۰ که هفته آینده در اندونزی برگزار می‌شود، شرکت نخواهد کرد.

پایگاه خبری بلومبرگ گفت که کرملین، سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه را به جای پوتین می‌فرستد تا از رویارویی احتمالی با رهبران غربی جلوگیری کند.

دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه در نشست خبری روزانه گفت که روسیه همچنان در حال بررسی فرمت‌های مختلف نمایندگی در G۲۰ و نشست APEC است.

غرب به جوکو ویدودو، رئیس‌جمهور مالزی و کشور میزبان گروه ۲۰، فشار می‌آورد تا دعوت خود از پوتین را در مورد درگیری در اوکراین پس بگیرد، اما ویدودو تاکید کرده است که از همه رهبران استقبال می‌شود.

رهبر اندونزی همچنین ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین را به عنوان مهمان به اجلاس دعوت کرد، اما زلنسکی هفته گذشته گفت که اگر رئیس جمهور پوتین شرکت کند، در آن شرکت نخواهد کرد./باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار