قیمت رسمی میوه و سبزی اعلام شد/ قیمت خیار به ۱۰۰ هزار تومان رسید + جدول سناریوی محتمل قیمت مسکن پس از تفاهم ایران و آمریکا/ شرط کاهش محسوس قیمت مسکن اعلام شد آزادسازی دارایی‌های مسدود شده ایران به روایت بلومبرگ/ دارایی‌های ایران چقدر است؟ پیش‌بینی بازار ارز، طلا، مسکن و بورس با توافق ایران و آمریکا/ سطح تغییر قیمت‌ها چقدر خواهد بود؟ قیمت دینار عراق امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ خبر مهم برای دارندگان دلار | بانک مرکزی از یک تضمین خاص ارزی رونمایی کرد قیمت سکه پارسیان امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ قیمت سکه امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / سکه امامی صعودی شد موجودی سد‌های تهران/ این سد در استان تهران بیشترین آب را دارد قیمت طلا امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / طلای ۱۸ عیار به کانال ۱۶ میلیون تومان بازگشت قیمت دلار امروز پنجشنبه ۴ تیر ۱۴۰۵ / دلار به کانال ۱۶۱ هزار تومان بازگشت خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟

انشعاب مشترکین پرمصرف آب قطع می‌شود

انشعاب مشترکین پرمصرف آب قطع می‌شود ۶۰ درصد مشترکان تهرانی پرمصرف هستند که ۶۶ درصد از ذخایر آبی تهران را مصرف می‌کنند و در قانون هیچ راهکاری در این بخش اعمال نشده و وزارت نیرو در برابر مشترکین بدمصرف، برای وضعیت فعلی آب تهران هیچ برنامه‌ای ندارد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۳۰ - ۲۲ آبان ۱۴۰۱ - 2022 November 13
کد خبر: ۱۵۹۰۱۲

به گزارش راهبرد معاصر، طبق اعلام شرکت آبفای استان تهران، انشعاب ۹ هزار و ۳۰۰ خانوار بدمصرف به طور موقت قطع شده است.
مرکز کنترل آب تهران اعلام کرد، به طور عمده مشترکانی که آبیاری باغچه و یا پرکردن استخر را با آب شرب انجام می دهند، علت بدمصرفی آنها است و قانون این اجازه را می دهد مشترکانی که الگو مصرف را رعایت نمی کنند نسبت به قطع انشعاب آنها اقدام و یا اینکه تعرفه مشترکین بدمصرف به صورت غیر یارانه ای محاسبه شود.

با وجود اطلاع رسانی های پی در پی مبنی بر اینکه ذخایر آبی تهران شکننده است، اما همکاری مردم خیلی زیاد نیست.

60 درصد مشترکان تهرانی پرمصرف هستند که 66 درصد از ذخایر آبی تهران را مصرف می کنند و در قانون هیچ راهکاری در این بخش اعمال نشده و وزارت نیرو در برابر مشترکین بدمصرف، برای وضعیت فعلی آب تهران هیچ برنامه ای ندارد.

مرکز کنترل آب تهران تصریح کرد: برای اینکه بتوانیم از پاییز بدون محدودیت عبور کنیم و ذخیره آبی تهران را از دست ندهیم، باید وزارت نیرو با کمک مجلس شورای اسلامی راهکاری را برای حل این مشکل پیش بینی کنند./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار