به گزارش راهبرد معاصر؛ خط حملۀ کلافه کننده پرسپولیس در فصل گذشتۀ رقابت‌های لیگ برتر که در بسیاری از بزنگاه‌ها دستان سرخ‌ها را خالی گذاشت، حالا با وجود از دست دادن ماریو بودیمیری که البته حضورش چندان سودی هم برای سرخ‌ها نداشت، باید خود را مهیای رقابت‌های فصل 98/99 لیگ برتر کند و بدون توجه به مشکل اساسی که در ترکیب سرخ‌ها وجود دارد، مدیران باشگاه رسماً پس از ناامید شدن از جذب مهدی طارمی، دست از کار برداشته‌اند!

 

بازیکنان پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس

به نظر می‌رسد تنها هنر مدیران فعلی باشگاه پرسپولیس این بوده باشد که به دنبال گردآوری بازیکنان قدیمی تیم خود که در تجربۀ لژیونر شدن، روزهای خوشی را سپری نکردند، باشد! چرا که هر سه فعالیت بزرگ آنها در این زمینه به جذب فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان و وحید امیری معطوف شد و آنها خیلی به خود زحمت حضور در عرصه‌های دیگر را ندادند!

 

اگر ایمون زاید را از تمام مهاجمان خارجی گذشتۀ پرسپولیس نادیده بگیریم، اغلب خریدهای خارجی این تیم در فاز هجومی کاملاً شکست خورده بوده‌اند و پرسپولیس تجربۀ بسیار بدی را در جذب مهاجم خارجی از خود به ثبت رسانده است و خبر خوش برای هواداران پرسپولیس این است که حداقل مدیران نه‌چندان باهوششان، به سراغ خریدهای خارجی نمی‌روند و به همین وضعیت نامطلوب اکتفا می‌کنند.

 

گابریل کالدرون
گابریل کالدرون

پرسپولیس بدون شک در زمینۀ نقل و انتقالات تا به همین جای کار شکست خورده است، توجیه حفظ اسکلت قبلی تیم تنها بهانه‌ای است که مدیران باشگاه به آن اکتفا می‌کنند، اما واقعیت بدین شرح است که همان اسکلت قبلی پرسپولیس که تحت نظر برانکو فعالیت داشت نیز ضعف‌هایی اساسی را، به‌خصوص در خط حمله داشت؛ مطمئناً باید کالدرون جادوگر باشد که بخواهد از زوج علیپور در مهدی شریفی در نوک پیکان خط حملۀ پرسپولیس، یک شاهکار بسازد! 

 

 

 

منبع: ورزش11