واکنش رییس مجلس به درگذشت عباس شیبانی-راهبرد معاصر
جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است جلیلی: نباید روستا را به یک جایی که فقیر و محروم است نگاه کنید پزشکیان: می‌خواهم اخلاق سیاسی را سرلوحه کار خود قرار دهم زاکانی : همسان‌سازی حقوق بازنشستگان را انجام می‌دهیم مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن امنیت و استقلال کشور است قالیباف: باید دقت کنیم که در نقشۀ دشمن حرکت نکنیم آخرین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری میراحمدی: وزارت کشور برای برگزاری انتخابات آمادگی کامل دارد رهبر انقلاب: مهمترین اثر مشارکت بالا که به آن اصرار داریم سرافرازی جمهوری اسلامی است بررسی شاخص‌های رئیس جمهور تراز در بیانیه گام دوم انقلاب سرلشکر باقری طرح ملی مقابله با ناقلین مهاجم زیستی را ابلاغ کرد زاکانی: حق مردم از خان‌ها و خانچه‌ها باید گرفته شود تبلیغات انتخابات ساعت ۸ صبح پنج‌شنبه به اتمام می‌رسد پورمحمدی: من موافق رییس جمهور نظامی هستم

واکنش رییس مجلس به درگذشت عباس شیبانی

رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی ضمن تسلیت درگذشت عباس شیبانی نوشت: این شخصیت برجسته توانست با همراه‌ کردن اخلاق و سیاست، به‌ عنوان چهره‌ای مورد احترام و مقبول در نزد همگان‌ جلوه‌گر شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۷ - ۰۲ دی ۱۴۰۱ - 2022 December 23
کد خبر: ۱۶۵۰۲۹

به گزارش راهبرد معاصر، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی، درگذشت سیاستمدار پیشکسوت و پزشک وارسته عباس شیبانی نماینده پنج دوره مجلس‌شورای اسلامی را تسلیت گفت.

 

در پیام رئیس مجلس آمده است: درگذشت سیاستمدار پیشکسوت و پزشک وارسته دکتر عباس شیبانی نماینده پنج دوره مجلس‌شورای اسلامی موجب تاسف و تاثر گردید. این شخصیت برجسته که توانست با همراه‌کردن اخلاق و سیاست به‌عنوان چهره‌ای مورد احترام و مقبولیت در نزد همگان‌ جلوه‌گر شود از مبارزان دوران ستمشاهی و از فعالان سیاسی پیش‌از انقلاب و بنیانگذار انجمن اسلامی پزشکان بودند و پس از پیروزی انقلاب نیز به‌عنوان خدمتگزاری مردم‌دار، ساده‌زیست، دلسوز و دارای صراحت بیان در عرصه‌های مختلف از جمله وزارت کشاورزی، مجلس خبرگان قانون اساسی، شورای اسلامی شهر تهران و دانشگاه تهران خدمات شایانی را به نظام و کشور عرضه داشتند. اینجانب ضمن عرض تسلیت فقدان‌ این چهره ماندگار اخلاق و تواضع به ملت شریف ایران و خانواده گرامی، برای ایشان رحمت و علو درجات و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

 

به گزارش فارس، مرحوم عباس شیبانی متولد ۱۳۱۰ در تهران، پزشک و سیاستمدار، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و شورای شهر تهران بود که پنجشنبه شب در ۹۱ سالگی درگذشت. مراسم تشییع ساعت ۱۴ امروز جمعه در بهشت زهرا برگزار می‌شود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده