آخرین خبر از وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس-راهبرد معاصر

آخرین خبر از وضعیت پنجره نقل و انتقالاتی پرسپولیس

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه بسته نشده است.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۲ - ۱۸ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 08
کد خبر: ۱۶۷۴۲۳

به گزارش راهبرد معاصر، حسین دوام معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی سرخپوشان اظهار کرد: فدراسیون فوتبال ابلاغیه‌ای مبنی بر بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی به باشگاه ارسال نکرد. پنجره ما باز است و مشکلی در این باره نداریم.

او درباره وضعیت پرونده شکایت نماینده آل اشپورت گفت: او حکم اجراییه داشته و توانسته از حساب باشگاه ۱۳ میلیارد تومان برداشت کند و ۱۴ میلیارد تومان دیگر مانده است که درخواست ارجای ماده ۴۷۷ از رئیس قوه قضائیه کردیم تا مانع برداشت پول از حساب باشگاه شویم.

دوام درباره وضعیت حساب باشگاه پرسپولیس بیان کرد: هر روز یک شاکی حساب باشگاه را می‌بندد و فقط رویانیان حساب را نبسته است. البته با رویانیان توافق کردیم تا طلبش را پرداخت کنیم تا مشکلی به وجود نیاید.

معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرونده رسول پناه گفت: رای پرونده شکایت رسول پناه هنوز صادر نشده است. 

او درباره اینکه چرا باشگاه پرسپولیس هنوز از لوکادیا شکایت نکرده است، بیان کرد: با توجه به اینکه من در جریان قرارداد این بازیکن نیستم اطلاعی در این باره ندارم و امور بین الملل باشگاه پیگیر این موضوع است.

دوام درباره وضعیت پرونده شکایت رادوشوویچ اظهار کرد: طلب این بازیکن قسط بندی شده و در پایان ماه دی اولین قسط این بازیکن را پرداخت می‌کنیم. / باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار