پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت

هشدار وزیر نفت به پرمصرف‌های گاز

هشدار وزیر نفت به پرمصرف‌های گاز وزیر نفت ضمن درخواست از مردم برای مدیریت مصرف گاز بار دیگر تاکید که با پُرمصرف‌ها برخورد خواهد شد و گفت: دولت این کار را از خودش شروع کرده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۲۱ دی ۱۴۰۱ - 2023 January 11
کد خبر: ۱۶۷۹۳۱

به گزارش راهبرد معاصر، جواد اوجی وزیر نفت در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با هوای بسیار سرد و یخبندان شدید در برخی از استان‌ها روبرو هستیم که ماندگاری آن زیاد است.

 

وی در ادامه از مردم خواست تا در مصرف گاز صرفه‌جویی و بهینه مصرف کنند و بیان کرد: با کاهش یک درجه دمای محیط کار و زندگی، 25 میلیون متر مکعب گاز صرفه‌جویی خواهد شد.

 

وزیر نفت با بیان اینکه حدود 26 میلیون مشترک مصرف گاز خانگی، تجاری و... در کشور داریم و روزانه حدود 630 میلیون متر معکب معادل 3 میلیون و 750 هزار بشکه نفت مصرف می‌شود، افزود: هر جا که مصارف خارج از الگو باشد، ابتدا اخطار می‌دهیم و سپس قطع می‌کنیم.

 

اوجی همچنین گفت: ابتدا هم از خودمان و از دولت، وزارتخانه‌ها و سازمان‌های دولتی شروع کردیم. بیش از 10 هزار واحد مورد برخورد قرار گرفتند. دستورالعمل مصرف گاز و روش‌های آن یک ماه پیش توسط معاون اول رئیس‌جمهوری به تمامی وزارتخانه‌ها اعلام شده است.

 

وی عنوان کرد: وزارت نفت تمام تلاشش را کرده است تا گاز به همه برسد و قطع نشود. کارکنان صنعت نفت و شرکت گاز شبانه‌روز در حال تلاش هستند و از تولید حداکثری گاز مراقبت می‌کنند. 4 هفته است که به کارکنان حوزه گاز اجازه ندادم به منزل بروند. تمامی پالایشگاه‌های گازی با حداکثر ظرفیت در حال تلاش و تولید هستند.

 

وزیر نفت با یادآوری اینکه در پیک مصرف گاز هستیم، گفت: توزیع مصرف گاز در حال مدیریت است. خط قرمز ما بحث خانگی است و برحسب دستور ریاست‌جمهوری گاز خانگی مردم اولویت نخست وزارت نفت و شرکت ملی گاز است./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار