پاکستان: جامعه جهانی وظیفه دارد مانع اقدامات اسلام‌هراسانه شود-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

پاکستان: جامعه جهانی وظیفه دارد مانع اقدامات اسلام‌هراسانه شود

وزارت خارجه پاکستان ضمن محکومیت هتک حرمت به قرآن کریم در دانمارک، از جامعه جهانی خواست مانع اقدامات اسلام‌هراسانه شود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۷ - ۰۸ بهمن ۱۴۰۱ - 2023 January 28
کد خبر: ۱۷۰۵۵۲

به گزارش راهبرد معاصر،‌ وزارت خارجه پاکستان در واکنش به هتک حرمت مجدد به قرآن کریم توسط سیاستمدار افراطی سوئدی در دانمارک، در بیانیه‌ای نوشت: تکرار این عمل زننده شکی در اذهان مسلمانان سراسر جهان باقی نمی‌گذارد که آزادی بیان آشکارا برای گسترش نفرت مذهبی و تحریک به خشونت مورد سوء استفاده قرار می‌گیرد.

 

بیانیه می‌افزاید: این اقدام همچنین چارچوب قانونی را که اسلام‌هراسان پشت آن پنهان شده و نفرت‌پراکنی می‌کنند زیر سوال می‌برد. در زمانی که نیاز روزافزون به هماهنگی بین مذاهب و احترام متقابل برای همزیستی مسالمت‌آمیز وجود دارد، جامعه بین‌المللی نمی‌تواند چشم خود را بر روی این نفرت افکنان ببندد.

 

وزارت خارجه پاکستان در ادامه تأکید کرد: این وظیفه دولت‌ها و همچنین جامعه بین‌الملل است که از این اقدامات نژادپرستانه و اسلام هراسانه جلوگیری کنند.

 

بیانیه همچنین تأکید می‌کند اسلام‌آباد نگرانی خویش را دراین‌باره به مقامات دانمارکی ابراز کرده است و از مقامات این کشور خواست تا با توجه به احساسات مردم پاکستان و مسلمانان در سراسر جهان، برای جلوگیری از چنین اعمال نفرت‌انگیز و اسلام‌هراسانه گام بردارند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار