هواشناسی تهران/ افزایش دمای روزانه-راهبرد معاصر

هواشناسی تهران/ افزایش دمای روزانه

با بررسی نقشه‌های هواشناسی، تصاویر ماهواره‌ای و خروجی الگوهای پیش‌یابی عددی طی پنج روز آینده وضعیت جوی استان تهران آسمانی صاف تا قسمتی ابری، گاهی همراه با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۵ - ۰۷ اسفند ۱۴۰۱ - 2023 February 26
کد خبر: ۱۷۴۶۰۸

به گزارش راهبرد معاصر برای امروز(۷ اسفند) پس از رگبار پراکنده صبح در برخی مناطق استان به‌تدریج از میزان ابرها کاسته خواهد شد و تا روز چهارشنبه (۱۰ اسفند) در بعضی ساعات به‌ویژه در بازه زمانی عصر تا صبح روز بعد در مرکز و نیمه‌جنوبی شهر تهران و مناطق پرتردد شهری به تناوب افزایش موقتی آلاینده‌ها و در صورت عدم مهار منابع آلاینده کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

تا پنج روز آینده افزایش نسبی دمای روزانه (دمای بیشینه) در سطح استان و تا روز سه‌شنبه (۹ اسفند) کاهش دمای شبانه (دمای کمینه) به‌ویژه در نیمه‌شمالی و ارتفاعات پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران فردا (۸ اسفند) صاف همراه با غبار صبحگاهی و گاهی وزش باد ملایم با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۹ اسفند) صاف همراه با غبار صبحگاهی گاهی وزش باد ملایم و در شب غبار محلی با حداقل دمای ۵ و حداکثر دمای ۱۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

طی ۲۴ ساعت گذشته نیز ایستگاه‌های فیروزکوه و فیروزکوه آلودگی - امین آباد و آبعلی با کمینه دمای ۴- سردترین ایستگاه هواشناسی بودند./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده