حمایت دوباره واشنگتن از جنایت‌های رژیم صهیونیستی-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

حمایت دوباره واشنگتن از جنایت‌های رژیم صهیونیستی

وزارت خارجه آمریکا در پی جنایات رژیم صهیونیستی، دفاع نیرو‌های مقاومت را محکوم و با حمایت از این رژیم اعلام کرد که در کنار آن می‌ایستد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۰ - ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 08
کد خبر: ۱۷۸۷۶۸

به گزارش راهبرد معاصر، ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا جمعه شب به وقت محلی بدون محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: ایالات متحده در کنار دولت و مردم اسرائیل می‌ایستد. ما در تماس نزدیک با شرکای اسرائیلی خود هستیم و بر تعهد پایدار خود به امنیت آن‌ها تاکید می‌کنیم.

 

به گزارش پایگاه خبری وزارت خارجه آمریکا، این مقام آمریکایی دفاع نیرو‌های مقاومت در برابر حملات رژیم صهیونیستی را "تروریستی " خواند و گفت: ایالات متحده، حملات تروریستی امروز در کرانه باختری و تل آویو را به شدت محکوم می‌کند.

 

به گفته معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در میان سه کشته و حداقل هشت زخمی حملات روز جمعه، علاوه بر صهیونیست ها، شهروندانی از ایتالیا و انگلیس هم بوده اند.

 

پیش از این، سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید در پی دفاع نیرو‌های مقاومت در برابر جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: تعهد ما به امنیت اسرائیل همچنان قاطع است. ما حق مشروع اسرائیل برای دفاع از مردم و سرزمین خود در برابر هر گونه تجاوز را به رسمیت می‌شناسیم.

 

سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید درباره حمله موشکی لبنان به اسرائیل افزود: ما از ادامه خشونت‌ها بسیار نگران هستیم و از همه طرف‌ها می‌خواهیم از تشدید بیشتر تنش‌ها خودداری کنند. جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به طور کامل در جریان اوضاع قرار گرفته و سفیر آمریکا و سایر مقامات با اسرائیل در تماس هستند.

 

وی با حمایت از رژیم صهیونیستی گفت: ما پرتاب راکت به اسرائیل را محکوم می‌کنیم. استفاده از لبنان به عنوان سکوی پرتاب برای حملات موشکی علیه اسرائیل تنها مردم لبنان را در معرض خطر قرار می‌دهد و احتمال بی ثباتی بیشتر در این کشور را افزایش می‌دهد. تعهد ما به امنیت اسرائیل همچنان قاطع است. ما حق مشروع اسرائیل برای دفاع از مردم و سرزمین خود در برابر هر گونه تجاوز را به رسمیت می‌شناسیم./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده