اسلامی: مذاکرات با آژانس در حال پیشرفت است-راهبرد معاصر
سردار حسنی آهنگر: عملیات «وعده صادق» بزرگترین پیشران برای نقطه عطف آینده دانست رئیس جمهور قانون تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری دفاعی را ابلاغ کرد رهبر انقلاب: یکی از وظایف بزرگمان این است که ائمه را به دنیا معرفی کنیم دریادار سیاری: تغییر سبک زندگی از برنامه‌های دشمن در حوزه جنگ نرم است وعده صادق، اصلاح‌طلبان و امان نامه رضا پهلوی واکنش مجلس به پیشنهاد تعطیلی شنبه و کاهش ساعت کاری کارمندان صعود ۸ پله‌ای دانشگاه شریف در رتبه‌بندی آسیایی تایمز ۲۰۲۴ اسامی ۲۹۰ نماینده منتخب مجلس دوازدهم + جدول تفکیکی وزیر کشور: انتخابات در اوج امنیت و سلامت برگزار شد حضور ۱۴ منتخب زن در مجلس دوازدهم+ اسامی حجت‌الاسلام سلیمی: رای‌گیری الکترونیکی موجب سهولت انتخابات شد نخستین خواهر و برادر راهی مجلس دوازدهم شدند زلفی گل: اساتید باید درخصوص تدریس و امتحانات پاسخگو باشند فرصت دانشگاهیان برای ثبت نام یارانه اعتباری خرید کتاب طرح دوفوریتی مجلس برای بازگشت به شیوه قبلی بررسی بودجه

اسلامی: مذاکرات با آژانس در حال پیشرفت است

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: روند مذاکرات میان ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در حال پیشرفت است و هر روز هیات‌های فنی و کارشناسی در رفت و آمد و ارتباط هستند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۹ - ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - 2023 April 19
کد خبر: ۱۸۰۴۳۶

به گزارش راهبرد معاصر، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی روز چهارشنبه (30 فروردین) در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: در حال حاضر ۶۷ رادیو دارو در ۲۱۰ مرکز پزشکی و بیمارستان در سراسر کشور توزیع می‌شود. آمار ما این بوده است که یک میلیون بیمار سرطانی از رادیوداروها در کشور استفاده کردند و این یک ظرفیتی است که با توجه به تنوع بخشی در بخش تشخیصی و درمانی داریم روی آن کار می کنیم.

 

وی ادامه داد: امسال دو نوع رادیوداروی جدید را از فاز بالینی عبور می دهیم و الان رادیوداروها تماما در داخل کشور تولید می شود.

 

اسلامی درباره توافق ماه مارس ایران و آژانس و روند پیشرفت مذاکرات گفت: روند مذاکرات در حال پیشرفت و پیگیری هست و هر روز هیات‌های فنی و کارشناسی میان ایران و آژانس در رفت و آمد و ارتباط هستند و به موقع درباره نتایج کار گزارش می‌دهیم.

 

رییس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به این پرسش که رییس جمهور در رابطه با افراد کابینه گفته‌اند به کسی چک سفید امضا داده نشده است، اظهار کرد: حرف درستی است، با کسی عقد اخوت خوانده نشده است. مهمترین شاخصه کار و مسئولیت وظیفه شناسی و انجام وظیفه به موقع و تشخیص درست مسئولیت است، من هم اگر کارم را درست انجام ندهم طبیعی است که باید با من خداحافظی کنند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار