واکنش رئیس مجلس به ادعای واگذاری خودرو فیدلیتی-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

واکنش رئیس مجلس به ادعای واگذاری خودرو فیدلیتی

رئیس مجلس در واکنش به واگذاری خودروی فیدلیتی به نمایندگان گفت: براساس آیین‌نامه مکلف به صیانت از مجلس هستم و هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد مورد پیگیری قرار می‌گیرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۴ - ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 01
کد خبر: ۱۸۱۹۳۷

به گزارش راهبرد معاصر، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ارائه گزارشی درباره حواشی اخیر ایجاد شده برای مجلس (ادعای تحویل خودروی شاسی بلند به نمایندگان در جریان استیضاح اول وزیر صنعت، معدن و تجارت تاکید کرد.

 

مالک شریعتی در جلسه علنی امروز (دوشنبه یازدهم اردیبهشت) مجلس با تبریک روز معلم و روز کارگر در تذکری گفت: روز گذشته جلسه استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد. حاشیه‌هایی برای مجلس شورای اسلامی درباره استیضاح ایجاد شده که به خوبی مدیریت نشد.

 

وی ادامه داد: از هیات رئیسه درخواست دارم به این موضوع رسیدگی کرده و گزارش جزییات آن را به مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.

 

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این تذکر اظهار کرد: درباره این موضوع مسیر در حال طی شدن است بنده براساس بند ۱۱ ماده ۲۲ آیین‌نامه مکلف به صیانت از مجلس هستم و درنگ هم نمی‌کنم هر متخلفی که بخواهد با تهمت زدن آبروی مجلس را ببرد مورد پیگیری قرار می‌گیرد و رسیدگی می‌کنیم.

 

بعد از پاسخ قالیباف، شریعتی نماینده تهران مجدد گفت که ان‌شاءالله این اتفاق بیفتد تا نظام و مجلس متهم نشوند.

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار