واکنش رونالدو به جدایی از النصر-راهبرد معاصر
زمان خداحافظی دیوید تیلور مشخص شد! سپاه پاسداران بیانیه صادر کرد: جزئیات برگزاری مراسم‌های بزرگداشت شهید سردار نیلفروشان بیانیه مهم حزب‌الله درباره مرحله جدید مقابله با رژیم صهیونیستی: منتظر روز‌های آینده باشید عکس | واکنش صاحب خانه‌ای که یحیی السنوار در آن به شهادت رسید عراقچی در بدو ورود به ترکیه: اکنون در منطقه درک مشترکی وجود دارد | مسائل باید مسالمت‌آمیز حل شود کشف غار ماقبل تاریخ در گیلان ناترازی مسکن به ۷ میلیون واحد رسید وزیر خارجه ترکیه: احتمال درگیری میان تهران و تل آویو بالاست محسن رضایی: ایران به دنبال جنگ نیست قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۷ مهرماه ۱۴۰۳/ سقف مقاومتی سکه شکست خطیب زاده: ما برنامه نظامی هسته‌ای را دنبال نمی‌کنیم | خویشتن داری در برابر اسرائیل دیگر کارساز نیست ورود سامانه جدید پربارش به ایران | سرمای شدید و بارش در این مناطق بهترین بازیکنان تاریخ از نگاه مارکا | مسی در پله اول؛ مارادونا پنجم وقوع زمین لرزه‌ای به بزرگی ۴.۳ ریشتر در استان گلستان ثبت ۲ شکایت جواد نکونام از استقلال + جزئیات

واکنش رونالدو به جدایی از النصر

کریستیانو رونالدو به گمانه زنی ها درباره جدایی اش از النصر بعد از آمدن لیونل مسی واکنش نشان داد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۱۰ - ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 2023 May 04
کد خبر: ۱۸۲۵۱۱

به گزارش راهبرد معاصر، حضور لیونل مسی در عربستان و گمانه زنی درباره پیوستن او به الهلال باعث شد تا بعضی از رسانه ها از ناراحتی کریستیانو رونالدو بنویسند و تاکید کنند که او در پایان فصل النصر را ترک خواهد کرد.

 

سفر اخیر مسی به عربستان بار دیگر بحث حضور او در الهلال را جدی تر کرده است.

 

احمد آل مفرح، خبرنگار عربستانی از واکنش رونالدو به احتمال حضور مسی در الهلال سخن به میان آورد و نوشت: رونالدو به رئیس باشگاه النصر گفته است که در صورت پیوستن مسی به الهلال لیگ عربستان را ترک می کند؛ چرا که الهلال با مسی بسیار قوی می‌شود و در همه رقابت‌ها شانس اول قهرمانی خواهد بود.

 

اما رونالدو با منتشر کردن پستی کوتاه به زبان عربی به این خبر واکنش نشان داد و جدایی اش را از النصر رد کرد.

 

او در این پست نوشت: أنا عالمی.

سعودی اسپورت نوشت: این پست رونالدو نشان می دهد که او النصر را ترک نخواهد کرد و فصل بعد هم در تیم بازی خواهد کرد.

 

"عالمی" لقب النصر است و بازیکنان تیم برای نشان دادن علاقه و تعصب خود به باشگاه آن را به کار می برند. پیش از این هم تالیسکا ستاره برزیلی النصر در واکنش به اینکه چرا النصر را به الهلال ترجیح داد چنین پستی را منتشر کرد.

 

رونالدو بعد از سال ها درخشش در فوتبال اروپا راهی النصر عربستان شد. او آمار بسیار خوبی از خود نشان داده است با این حال النصر از جام حذفی کنار رفت و در رقابت های لیگ عربستان هم صدرنشینی خود را از دست داده و در رده دوم قرار دارد.

 

روز گذشته هم روزنامه مترو انگلیس اعلام کرد که رونالدو فصل بعد در نیوکاسل بازی خواهد کرد. نیوکاسل را عربستانی ها خریداری کرده اند و این تیم به احتمال خیلی زیاد سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب خواهد کرد/ ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار