فروش ارزهای دولتی توسط سلاطین دلار در امارات!-راهبرد معاصر

فروش ارزهای دولتی توسط سلاطین دلار در امارات!

براساس اعلام نماینده دادستان ارزهای دولتی اخذ شده از سوی متهمان به کشور امارات منتقل شده و در آنجا فروخته شده است.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۰ - ۱۱ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 01
کد خبر: ۱۸۴۲
به گزارش راهبرد معاصر؛ در ادامه جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان به اخلال در نظام پولی کشور، نماینده دادستان تهران در ادامه سخنان خود گفت:‌ علیرضا عامری و عوامل وی در صرافی عامری اقدام به تهیه پروفرم‌های جعلی کردند که دراختیار مکی سلطانی قرار گرفت.

وی ادامه داد: ارزهای دولتی به کشور امارات منتقل شد و دراختیار محمد وکیلی قرار گرفت که این شخص اقدام به فروش ارزهای دولتی کرد و سهم‌های متهمان را در خارج از کشور به صورت درهم نگهداری می‌کرد.

نماینده دادستان تهران گفت: متهم از محل مبالغ واریزی برای خرید ارزهای دولتی در مراحل دوم و سوم اقدام می‌کرد، به طوری که قربانعلی فرخزاد مبلغی بالغ بر ۳۰۰ میلیون دلار ارز دولتی دریافت و در بازار اقدام به فروش آن کرد.

وی در ادامه افزود: در خرداد ۹۷ تیمور عامری طی جلسه‌ای با قربانعلی فرخزاد از وی می‌خواهد به جای علیرضا عامری و مکی سلطانی با شخص حمیدرضا عامری همکاری کند. حمیدرضا عامری امورات بانکی مربوط به ایثار متهم را دراختیار گرفته و اقدام به دریافت حواله‌های ارزی کرد.

نماینده دادستان تهران گفت:‌‌کارت بانکی قربانعلی فرخزاد دراختیار حمیدرضا عامری قرار می‌گیرد که مبلغ ۱۶ میلیون یورو ثبت سفارش انجام می‌دهد و ۲۰ میلیارد تومان به قربانعلی فرخزاد رسید. همه اقدامات در صرافی تیمور عامری انجام می‌شد و مکی سلطانی با سفارش تیمور عامری حساب قربانعلی فرخزاد را دراختیار گرفت.

نماینده دادستان اظهار کرد: تیمور عامری اقدام به تهیه پروفرم‌های دولتی و دریافت ارز کرد و تصمیم گرفت حمیدرضا عامری را وارد بازی کند.
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده