خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها

برق ۳ وزارتخانه پرمصرف قطع شد

برق ۳ وزارتخانه پرمصرف قطع شد شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ، اشتراک برق ۱۵ نهاد عمومی از جمله سه وزارتخانه را که به اخطارهای کاهش مصرف برق بی‌توجه بودند، قطع کرد.
تاریخ انتشار: ۲۰:۵۸ - ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - 2023 June 11
کد خبر: ۱۸۸۷۸۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ «کامبیز ناظریان» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با بیان اینکه با رصد انجام شده توسط سامانه‌های هوشمند، ۱۵ اداره که اقدام به کاهش مصرف برق نکرده بودند توسط کارشناسان این شرکت شناسایی شده و اخطار دریافت کرده‌اند، از اعزام گروه‌های فنی به این اداره‌ها به‌منظور قطع برق در روز جاری (یکشنبه، ۲۱ خرداد)‌ خبر داد.

وی گفت: امروز اشتراک برق ۱۵ دستگاه اجرایی شامل سه وزارتخانه، ۲ بانک عامل و ساختمان مرکزی متعلق به یکی از شرکت‌های بیمه کشور، قطع شده و وصل مجدد جریان منوط به تعهد کتبی بالاترین مقام مسوول این اداره‌ها مبنی بر رعایت الگوی مصرف ابلاغی خواهد بود.

مدیرعامل برق پایتخت با اشاره به اهمیت رعایت مصوبات هیات دولت درباره کاهش مصرف برق بخش اداری توسط مدیران و مسوولان نهادهای مربوط، کاهش حداقل ۳۰ درصدی مصرف برق در ساعت اداری و حداقل ۶۰ درصد کاهش مصرف در ساعت غیراداری را توسط همه دستگاه‌های اجرایی، ادارات، بانک‌ها و نهادهای عمومی غیردولتی الزامی دانست.

ناظریان گفت: پیش‌ازاین به شیوه‌های مختلف اطلاع‌رسانی لازم دراین‌خصوص صورت‌گرفته و همه دستگاه‌های مسوول، موظفند در راستای تأمین برق مصرفی موردنیاز هم‌وطنان، با جدیت رعایت مصوبه هیات وزیران را در دستور کار قرار داده و اطمینان داشته باشند هیچ‌گونه اغماضی در برخورد قانونی با اداره‌های پرمصرف انجام نخواهد شد.

وی، تامین برق مورد نیاز و آرامش و آسایش مشترکان را مهم‌ترین هدف جاری مجموعه صنعت برق دانسته و با قدردانی از همکاری غالب مشترکان اداری شهر تهران در اجرای طرح‌های کاهش پیک مصرف برق، خاطرنشان کرد: درصورت تداوم بی‌توجهی برخی از اداره‌ها، در مراحل بعدی اسامی اداره‌های پرمصرف نیز به اطلاع عموم خواهد رسید./ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار