پیشکسوت استقلالی:نکونام راه موفقیت را بلد است-راهبرد معاصر

پیشکسوت استقلالی:نکونام راه موفقیت را بلد است

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: نکونام فضای فوتبال ایران و استقلال را به‌خوبی می‌شناسد و می‌داند برای موفقیت باید چه اقداماتی را انجام داد.
تاریخ انتشار: ۰۰:۱۸ - ۰۸ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 29
کد خبر: ۱۹۱۸۰۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ یدالله اکبری پیشکسوت استقلال شامگاه چهارشنبه با اشاره به انتخاب جواد نکونام به عنوان سرمربی تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: انتخاب خوبی برای استقلال صورت گرفت و بهترین گزینه در مقطع فعلی، هدایت آبی‌پوشان تهرانی را بر عهده گرفت.

وی افزود: هواداران استقلال خواهان حضور نکونام در استقلال بودند و در نهایت این انتخاب انجام شد. نکونام فضای فوتبال ایران و استقلال را خوبی می‌شناسد و می‌داند برای موفقیت باید چه اقداماتی را انجام داد و به طور حتم بهترین اقدامات را اتخاذ خواهد کرد.

اکبری اضافه کرد: استقلال برای رسیدن به موفقیت در فصل جدید نیاز به چند مهره تاثیرگذار و باکیفیت دارد. ضمن اینکه شاکله اصلی تیمی که فصل گذشته بهترین نمایش‌های فوتبالی را به اجرا گذاشت، باید حفظ شود.

وی تاکید کرد:باید ابزار و امکانات لازم برای مادر جدید استقلال فراهم شود،نبابد تیم با حاشیه و جنجالی همراه شود،یکی از عواملی که باعث شد فصل گذشته استقلال به موفقیت نرسد حاشیه‌های زیاد بود.

بازیکن اسبق استقلال گفت: هواداران استقلال انتظار دارند تیمی پرقدرت بسته شود که مدعی اصلی قهرمانی باشد و پس از واگذار کردن دو جام به رقیب سنتی در فصل گذشته، توقع دارند بهترین بازیکنان به تیم محبوب‌شان بیایند./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار