آغاز عملیات اجرایی احداث آب‌شیرین‌کن لیردف-راهبرد معاصر

آغاز عملیات اجرایی احداث آب‌شیرین‌کن لیردف

با حضور استاندار هرمزگان عملیات اجرایی احداث آب‌شیرین‌کن لیردف آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۹ تير ۱۴۰۲ - 2023 June 30
کد خبر: ۱۹۱۹۲۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ صبح امروز طی مراسمی با حضور مهدی دوستی نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و سردار مرتضی زارع معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی سپاه، عملیات اجرایی احداث آب‌شیرین‌کن لیردف در شرقی‌ترین نقطه هرمزگان از توابع شهرستان جاسک و در نقطه مرزی با استان سیستان و بلوچستان، با جمعیت هدف ۱۳ هزار و ۶۲۱ نفر آغاز شد.

آب شیرین‌کن مجتمع کاشی کرتی بخش لیردف با ظرفیت ۳۳۰۰ متر مکعب در شبانه‌روز آب مورد نیاز برای یک شهر و ۲۳ روستا را تامین خواهد کرد. برای اجرای این پروژه که از چاه‌های زرآباد تامین آب می‌شود ۸۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

دوستی نماینده عالی دولت در استان هرمزگان، در حاشیه عملیات اجرایی این پروژه، اجرای پروژه‌های خدمات‌رسانی در دورترین نقاط استان را حاصل تلاش و هم‌افزایی همه بخش‌ها دانست و گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند ادعا کند که به تنهایی کار خدمات‌رسانی را انجام می‌دهد و پروژه‌هایی که انجام می‌شود حاصل تلاش جمعی است که بخشی را استانداری، بخشی دیگر را نمایندگان محترم مجلس و در بخش‌های دیگر نیز سپاه و دیگر دستگاه‌ها مشارکت دارند.

وی ادامه داد: ما مردم را، ولی نعمتان خود می‌دانیم و این پروژه‌ها را به عنوان پیشکشی به مردم شریف لیردف تقدیم می‌کنیم که بر اساس فلسفه انقلاب اسلامی و تفکرات امامین انقلاب محرومیت‌زدایی و خدمات‌رسانی در دور‌ترین نقاط نیز در دستور کار است. / تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده