شرایط عجیب نقل و انتقالاتی در پرسپولیس-راهبرد معاصر

شرایط عجیب نقل و انتقالاتی در پرسپولیس

پرسپولیس تا به اینجای کار تنها موفق به جذب ۴ بازیکن شده در حالی که بقیه تیم های مدعی بیشتر از پرسپولیس بازیکن جذب کرده اند. همچنین تیم گل محمدی تا به امروز ۷ بازیکن خود را از دست داده اند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۵۱ - ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 25
کد خبر: ۱۹۶۲۸۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ درحالی که بسیاری از اهالی فوتبال گمان می کنند شرایط نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس شرایط خوبی است اما مرور لیست نقل و انتقالاتی این تیم نشان می دهد سرخ ها تا به این جای کار بیش از این که بازیکن جذب کنند، بازیکن از دست داده اند.

 

پرسپولس تا به امروز نفراتی چون کمال کامیابی نیا، سیامک نعمتی، لئاندرو پریرا، شیخ دیاباته، عیسی آل کثیر، احمد گوهری و ابوالفضل سلیمانی را از دست داده تا در مجموع ۷ بازیکن در لیست مازاد یحیی گل محمدی قرار گرفته باشند.

 

از سوی دیگر پرسپولیس تا به این جای کار تنها موفق به جذب ۴ بازیکن شده است. محمدحسین کنعانی زادگان، شهاب زاهدی، مسعود ریگی و محمدمهدی احمدی که این یکی البته فصل قبل به شکل قرضی از پرسپولیس جدا شده بود و حالا به جمع سرخ ها برگشته و به نوعی بیش از آن که خرید محسوب شود، بازگشت به حساب می آید.

 

جالب این که پرسپولیس بین مدعیان کمترین میزان جذب بازیکن را داشته است.

 

به گونه ای که سپاهان تا به همین جای کار اقدام به جذب ۷ بازیکن کرده و تراکتور تا به این لحظه ۱۰ بازیکن جدید خریده است. موضوع زمانی جالب می شود که حتی شرایط استقلال نیز از پرسپولیس بهتر بوده و تا همین جای کار موفق به جذب ۵ بازیکن شده است. فراموش نکنیم لیست خروجی های استقلال نیز تا به امروز کمتر از پرسپولیس بوده و اگر یحیی گل محمدی ۷ بازیکن را از دست داده جواد نکونام با جدایی قطعی محمد محبی، مهدی قائدی، عارف غلامی و رافائل سیلوا تنها ۴ بازیکن را از دست داده است. البته که احتمالا این لیست بیشتر می شود و نفراتی چون علیرضا رضایی، آرمان رمضانی و سجاد شهباززاده نیز احتمالا در لیست جدا شده ها قرار می گیرند تا این تعداد به ۷ نفر برسد. همان طور که احتمالا نام وحدت هنانوف و فرشاد فرجی نیز در لیست خروجی های بعدی پرسپولیس قرار دارد تا در آن شرایط نیز پرسپولیس با ۹ بازیکن، هم خروجی بیشتری نسبت به حریف دیرینه داشته باشد و هم بازیکنان کمتری را جذب کرده باشد.

 

موضوعی که این روزها اسباب نگرانی هوادران پرسپولیس و حتی اعتراض آن ها به مدیرعامل و سرمربی سرخ ها نیز شده که چرا این همه برای جذب یک مهاجم و دروازه بان دوم تعلل می کنند./طرفداری

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده