استقلال فقط به یک شرط در اهواز بازی می‌کند-راهبرد معاصر

استقلال فقط به یک شرط در اهواز بازی می‌کند

هنوز به طور دقیق و رسمی مشخص نیست بازی صنعت نفت آبادان مقابل استقلال تهران در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر کجا برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۰۷ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 29
کد خبر: ۱۹۶۷۶۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ سهیل مهدی رییس کمیته برگزاری مسابقات رقابت‌های لیگ برتر چند روز قبل اعلام کرد با توجه به شرایط ورزشگاه تختی آبادان احتمال دارد بازی صنعت نفت برابر استقلال در هفته اول بدون حضور تماشاگران برگزار شود.

 

از سوی دیگر روز چهارشنبه این شایعه مطرح شد که شاید این مسابقه در اهواز انجام شود و مرکز استان خوزستان وظیفه میزبانی آن را بر عهده بگیرد. در این میان مسئولان استقلال مدعی‌اند اگر قرار باشد مسابقه در اهواز برگزار شود دیگر دلیلی وجود ندارد که تماشاگران را از ورود به ورزشگاه منع کرد چون استادیوم‌های این شهر قابلیت پذیرایی از هواداران را دارد و با توجه به انبوه طرفداران استقلال در استان خوزستان و به ویژه شهر اهواز، استقلالی‌ها تاکید دارند اگر مسابقه به این شهر منتقل شود، سازمان لیگ باید حتماً مجوز حضور تماشاگران در استادیوم را هم بگیرد.

 

البته قطعاً صنعت نفت با چنین طرحی مخالفت می‌کند و به همین خاطر قرار شده مدیران ارشده سازمان لیگ پس از گفتگو با سایر عوامل برگزاری پیکارهای لیگ برتر، حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده تکلیف ورزشگاه محل برگزاری مسابقه صنعت نفت_ استقلال را مشخص کنند./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار