تاکید تشکیلات خودگردان بر امنیت اردوگاه‌های فلسطینی-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

تاکید تشکیلات خودگردان بر امنیت اردوگاه‌های فلسطینی

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای به درگیری‌های خشونت‌بار در اردوگاه عین الحلوه لبنان واکنش نشان داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۴ - ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 July 31
کد خبر: ۱۹۷۱۳۴

به گزارش راهبرد معاصر، تشکیلات خودگردان فلسطین در واکنش به درگیری‌های شدید در اردوگاه عین الحلوه، بر هماهنگی با لبنان برای تأمین امنیت این کشور تأکید کرد.

 

منابع رسانه‌ای، روز یکشنبه( ۳۰ جولای)، از ازسرگیری درگیری‌ مسلحانه در اردوگاه فلسطینی «عین الحلوه» در جنوب لبنان میان نیروهای جنبش فتح و یک گروه مسلح موسوم به «الشباب المسلم»، پس از تیراندازی به سوی خودروی فرمانده امنیت ملی فلسطین در شهر «صیدا» خبر دادند.

 

مناطق «الصفصاف» و «البرکسات» در اردوگاه عین الحلوه، شاهد درگیری مسلحانه شدید دو طرف است و معاون فرمانده امنیت ملی در عین الحلوه، گفت: در پی تیراندازی به سوی خودروی حامل سرتیپ «ابواشرف العرموشی» فرمانده امنیت ملی فلسطین از جنبش فتح، وی جانش را از دست داد.

 

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین در بیانیه‌ای اعلام کرد: کشتاری که فرمانده نیروهای امنیت ملی و همراهان وی در اردوگاه‌های صیدا را هدف قرار داد، عبور از خطوط قرمز بود.

 

در این بیانیه آمده است که حوادث اردوگاه عین الحلوه حاکی از بازی با امنیت لبنان و این اردوگاه توسط گروه‌های تروریستی است.

 

بنابر گزارش شبکه المیادین، در این بیانیه آمده است که امنیت اردوگاه‌ها، خط قرمز ماست و ما از اقدامات دولت لبنان برای اجرای نظم و قانون به ویژه در اردوگاه‌های فلسطینی حمایت می‌کنیم.

 

ریاست تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین بر هماهنگی با دولت لبنان و نهادهای رسمی و امنیتی آن برای حفظ امنیت و حاکمیت این کشور و حمایت از اردوگاه‌های فلسطین تأکید کرد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده