آخرین تحولات نقل‌و‌انتقالات لیگ برتر ایران-راهبرد معاصر

آخرین تحولات نقل‌و‌انتقالات لیگ برتر ایران

با وجود اینکه زمان چندانی تا شروع لیگ برتر باقی نمانده است، اما تحرکات نقل و انتقالاتی تیم‌ها برای جذب بازیکن جدید ادامه دارد. 
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۱ - ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 03
کد خبر: ۱۹۷۶۱۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ با وجود اینکه زمان زیادی تا آغاز فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باقی نمانده است، تیم‌های حاضر در این مسابقات همچنان در بازار تابستانی به دنبال تقویت خود و جذب بازیکنان جدید هستند تا با قدرت بیشتری در فصل جدید حضور پیدا کنند.

برخی از تیم‌ها نیز از روزهای قبل بار خود را برای حضور در لیگ بیست و سوم بسته‌اند و اردوی پیش فصل خود را نیز به پایان رسانده‌اند و تیم‌های دیگری نیز همچنان از کارهای بدنسازی و برنامه‌ریزی صورت‌گرفته عقب هستند و تلاش می‌کنند نقاط ضعف خود را برطرف کنند.

در شرایطی که تقریبا بخش عمده فعالیت نقل و انتقالاتی تیم‌های لیگ برتر صورت گرفته است، باشگاه‌ها همچنان به دنبال جذب بازیکنان جدید هستند و در همین خصوص، آخرین وضعیت نقل و انتقالاتی تیم‌ها را آپدیت می‌کنیم:

  مسئولان باشگاه استقلال که نتوانسته بودند در نقل و انتقالات فعالیت زیادی داشته باشند در حال انجام مذاکره با یک مهاجم خارجی دیگر هستند که در صورت توافق نهایی او هم به ایران خواهد آمد.

 محمدحسین زواری از جمله بازیکنانی است که تمایل دارد به صورت قرضی راهی تیم دیگری شود. او منتظر تصمیم نهایی نکونام است.

 
یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته فردا و پس از دیدار دوستانه با نساجی، به صورت مفصل درباره شایعات این روزها و ناکامی پرسپولیس در خرید بازیکن خارجی صحبت کند.

 عراقی‌ها یکی-دو روز است که در فوتبال ایران اخبار را به خود اختصاص داده‌اند، جالب است بدانید تا پایان فصل نقل و انتقالات حداقل یک عراقی دیگر در لیگ ایران به میدان خواهد رفت.

 باشگاه ذوب آهن با آرش قادری، مدافع فصل گذشته تراکتور، به توافق رسیده و این بازیکن پس از شرکت در تمرین سبزپوشان به زودی با این باشگاه قرارداد رسمی خود را ثبت خواهد کرد.

 
سید محمدرضا حسینی، ستاره سابق سپاهان، در فهرست ژوزه مورایس جای ندارد و باید تا پایان نقل و انتقالات تیم تازه خود را انتخاب کند. او در مراسم جشن لباس سپاهانی‌ها حضور نداشت و در کلیپ مربوط به رونمایی از پیراهن جدید نیز اثری از وی نبود تا دوره حضورش در سپاهان رسما به پایان برسد.

 
محمد نادری همچنان در کنار تراکتوری‌ها به کار خود ادامه می‌دهد. باشگاه تراکتور در تلاش است تا با اعتراض به قوانین جدید مصوب در نقل و انتقالات فوتبال ایران، حقوق خود را درباره بازیکنانی که در این فصل استخدام کرده و بی‌دلیل در فهرست خارجی‌ها جای گرفته‌اند، زنده کند.

 
عارف حاجی‌عیدی، هافبک دفاعی فصل گذشته سایپا، احتمالا با دریافت رضایت‌نامه به آلومینیوم اراک برود و به جمع شاگردان سید مجتبی حسینی اضافه شود.

 پرسپولیسباشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال جذب یک گلر خارجی زیر ۲۳ سال است و چند دروازه‌بان نیز از سوی ننکا به گل‌محمدی معرفی شده‌اند.

منتظر محمد، کاپیتان تیم ملی امید عراق، که برای عقد قرارداد با استقلال به تهران سفر کرده است، امروز پس از موفقیت در تست‌های پزشکی ایفمارک و دریافت مجوز پزشکی در تمرین استقلال حاضر شد و با لباس شخصی تماشاگر تمرین شاگردان جواد نکونام بود. او در حضور علی خطیر، به جواد نکونام معرفی شد.

منتظر محمد فردا پس از عقد قرارداد رسمی با استقلال در تمرین این تیم شرکت می‌کند./ورزش سه

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده