سخنان وزیر آموزش و پرورش درباره مدراس غیرانتفاعی متخلف+ ماجرای تعطیلی گاج-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

سخنان وزیر آموزش و پرورش درباره مدراس غیرانتفاعی متخلف+ ماجرای تعطیلی گاج

وزیر آموزش و پرورش در مورد برخورد با مدارس غیرانتفاعی متخلف، گفت: تعداد مدارسی که در این یکسال، تذکر گرفتند، تعطیل موقت شدند یا مدیرشان عوض شده بیش از هزار مدرسه است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۱ - ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 07
کد خبر: ۱۹۸۲۲۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ رضا مراد صحرایی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به تعطیلی مؤسسه آموزشی گاج به علت تخلف گفت: با مدارس و موسساتی که از قانون تخطی کند برخورد می‌کنیم.

 

ماجرای تعطیلی گاج چه بود؟

جمعه 18 آذر 1401 آزمون گاج برای پایه دوازدهم علوم انسانی برگزار شد و در سؤالات این آزمون، اشعاری جنجالی آمده بود.

بر همین اساس احمد محمودزاده رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش اخیرا از تعطیلی مؤسسه آموزشی گاج به دلیل طراحی این سؤالات خبر داد.

محمودزاده همچنین تاکید می کند که موسسه آموزشی گاج در اغتشاشات پارسال سوالاتی برای دانش‌آموزان طرح کرده بود که جهت‌گیری و تحریک به‌سمت اغتشاشات داشت و تعطیل شد.

 

روایت برخورد آموزش و پرورش با «گاج» را اینجا بخوانید.

صحرایی: در مورد حقوق مردم با کسی تعارف نمی‌کنیم

وزیر آموزش و پرورش در ادامه گفت وگو با فارس در پاسخ به این سوال که در مورد اینکه آیا با مدارس غیرانتفاعی که قانون را زیر پا می‌گذارند برخورد خواهد شد یا خیر، تصریح کرد: صد البته. تعداد مدارسی که در این یکسال تذکر گرفتند، تعطیل موقت شدند یا مدیرشان عزل و عوض شده بیش از هزار مدرسه است، در مورد حقوق مردم با کسی تعارف نمی‌کنیم./فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده