انتخابات مجلس خبرگان پیش‌ثبت‌نام ندارد-راهبرد معاصر
وعده دولت برای اینترنت پرسرعت و ارزان قیمت به کجا رسید؟ احتمال تغییر در حداقل حقوق کارگران لایحه اصلاح قانون به کارگیری سلاح توسط ماموران نیروهای مسلح اعلام وصول شد امیر پوردستان: جنبش ضدصهیونیستی در جهان، موجب عقب‌نشینی رژیم غاصب خواهد شد مسجدی: توان مبارزه با آمریکا و اسرائیل در کنار هم را داریم شانس بیشتر قالیباف نسبت به سایر رقبا برای ریاست مجلس دوازدهم جزئیات مصوبه هیات وزیران برای واردات ۲ هزار اتوبوس بین‌شهری امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش آماده پاسخگویی به هرگونه تهدیدی است مخالفت مجلس با کاهش ساعت کار زنان به ۲۰ ساعت در هفته موافقت دولت با کاهش ساعت کاری کارمندان+ جزئیات تحقیق و تفحص از حقوق‌های نجومی به صحن مجلس می‌رسد؟ سردار جلالی: عدم اجرای ضوابط ابلاغی پدافند غیرعامل، جرم‌انگاری است یکی از اقدامات مهم مجلس یازدهم در بحث عدالت مالیاتی بود طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در دستور کار مجلس توضیحات سردار جلالی درباره تشکیل «فرماندهی ارشد پدافند غیرعامل نفتی»

انتخابات مجلس خبرگان پیش‌ثبت‌نام ندارد

طحان‌ نظیف گفت: انتخابات مجلس خبرگان بر اساس قانون خودش برگزار می‌شود و پیش‌ثبت‌نام ندارد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۷ - ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - 2023 August 09
کد خبر: ۱۹۸۶۲۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ هادی طحان‌ نظیف سخنگوی شورای نگهبان در برنامه «فرامتن» شبکه افق، گفت: انتخابات مجلس خبرگان بر اساس قانون خودش برگزار می‌شود و پیش‌ثبت‌نام ندارد.

 

سخنگوی شورای نگهبان تصریح کرد: امکان اصلاح همین قانون بروزرسانی شده انتخابات مجلس در آینده وجود دارد.

 

پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی با به‌روزرسانی قانون انتخابات مجلس به فرآیند انتخاباتی اضافه شده است. در این مرحله متقاضیان داوطلبی نمایندگی مجلس یک هفته فرصت دارند تا برخی اطلاعات و مدارک هویتی، تحصیلی و شغلی خود را در سامانه وزارت کشور ثبت و بارگذاری کنند.

 

پیش ثبت‌نام انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز شده و تا روز بیست و دوم مرداد ادامه دارد./ باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده